10.12.14

Ne Giydim



Kış moduna girdiğim aşikar. Koyu renkler, koyu renkler :)
Siyah, kahve ve yeşil olsun bana yeter kışın. Sergiye gitmeden başım çok kötü ağrıyordu. İnadımdan aşağıya hastaneye inip, bir iğne yaptırmadım. Bu ağrı tabletle geçecek, o kadar :)

Neyse efenim, bu güne kadar gördüğüm en güzel FSK sergisiydi diyebilirim. Duygu başkan ve tüm arkadaşları tebrik ediyorum. Çok çalışılmış, ince eleyip, sık dokunmuş ve ortaya çok iyi bir iş çıkmış!


Günün adamı Serhat Karaoğlan

Ve günün adamının fotoğrafı önünde ben :)












Fular: Tchibo
Tshirt: Afrodit
Siyah etek: Mavi Jeans
Hırka: Jument
Ayakkabı: Desa
Tilda Broş: Burcu Yüksel

Jument'i özellikle çok seviyorum. Ankara'da istediğim gibi klasik her kıyafeti bulabiliyorum. Ve neredeyse hiçbir yerde bulamadığım çok ilginç elbiseler, tulumlar vs çıkabiliyor karşıma :) 7.caddeye yolunuz düşerse haber verin,beraber gidelim :)) 

Hepinize çok güzel bir gün diliyorum, hazır Ankara'da güneş gül yüzünü göstermişken enerji depolayın ;)

2 yorum: