11.12.14

Arada Örüyorum



Şimdi arkadaşım hem çok yoğunum diyorsun, hem de böyle ıncık cıncık işlerle ne ara uğraşıyorsun dediğinizi duyar gibiyim :) Zamanın efendisi olmama çok az kaldı, accık daha zorlarsam zamana hükmedeceğim :D

Neyse geyik bir yana, gece örüyorum, işten mola verdiğimde örüyorum. çalışma alanımı görseniz ya çok gülersiniz ya da çok hoşunuza gider. Her telden çalıyorum, maymun iştahlı olmak böyle bir şey işte :)))

Genelde yapılacaklar klasörlerim ağzına kadar doludur. Her şey için yapılacaklar klasörlerim yavaş yavaş eritilmeyi bekler. Söz konusu iş ise elbette süreli olmak zorunda. Ama hobisel durumlarda bir kaç yıllık opsiyon tanıyorum kendime :D





Hele ki şu aralar fuar ve dergi için tam gaz çalıştığım düşünülürse, buralara bu saatlerde mola amaçlı uğruyorum.

Çok basit bir şekilde örülüyor aslında. Başlangıçta birer birer arttırarak, belli bir sıradan sonra sabit, sonra tekrar teker teker azaltarak.

 The Purl Bee

The Purl Bee adlı sitede gayet güzel detayları var:
http://www.purlbee.com/2013/09/08/lauras-loop-color-tipped-scarf/


Bakalım ne zaman biter bilinmez ;) Hepinize harika bir akşam diliyorum...

1 yorum:

  1. Arada bir örmek gibisi var mı:) ''Aman bitsin'' diye hırslanmadan, bi fırsatını bulunca el atıp stres atmak bana iyi geliyor. Arada bir örerek bir küçük battaniye ördüm. Sizinkiler de çok şirin olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil