26.4.13

5 Favori ♥



Lush, tüm gelirinin Haytap ve Apac derneklerine bağışlandığı bu şirin sabunları satışa sunmuş.
Haytap, bu geliri sokakta yaşayan canlarımız için harcayacak...
Sabunu satın almak için tık tık 



Demet Günüç'ün bu bilekliğine bayıldım! Her zaman kullanılabilecek bir aksesuar.
Bileklik için tık tık



Bu aralar yine paketleme, süsleme, ıvır zıvırlara fazlaca kafa yoruyorum.
Nasıl yapıldığını görmek için tık tık 


Kedili pastaaaa!!! Daha ne isterim ki :))
Kurabiye Dolabı'nı bir arkadaşım sayesinde keşfettim. Ankara'da olduğu için ayrıca çok sevindim ^^
Buradan buyrun tık tık



Son olarak, bu fotoğrafların sahibi Andy Prokh'u bir süredir takip ediyorum. Özellikle küçük kız çocuğu ve kedili seriler süper!


Hepinize harika bir hafta sonu diliyorum. Zira p.tesiden önce zor görüşürüz. 
Çekimler, çekimler, çekimler :))


1 yorum: