9.5.13

Mutfakta Kelebek Etkisi

Bir süredir yine boşladım buraları, biliyorum. İşlerin yoğunluğu, yorgunluk ve uykusuzluktan yazmaya halim kalmıyor...

Her şey çok şükür yolunda, çekimler, görüşmeler, etkinlikler, derginin 2. sayısı yolda :) Hayırlısıyla 1 Haziran'da görücüye çıkacak ;)

Size dün katıldığım etkinlikten bahsetmek istiyorum. Aslında bloggerların yakından tanıdığı ve Düğün Hikayesi® Magazin'in de yazarlarından Diyetisyen Özge Kelebek. Kelebek Diyeti dersem daha iyi anlaşılabilir :)

Her çarşamba, Chef Akademi'de artık Özge'nin "Mutfakta Kelebek Etkisi" adlı workshopu var. Sağlık beslenmeyi, sağlıklı yemekler yapmayı ve bir çok püf noktayı sizlerle paylaşacak. Dün akşam ilki gerçekleşti ve Serhat okulda olduğu için ben de Duygu ile katıldım :)

Çok keyifli ve çok lezzetli bir akşam geçirdik. Mutlaka katılmalısınız, en azından Özge ile tanışmak için bile gidilebilir :)

Dün akşamdan bir kaç fotoğraf paylaşıp kaçıyorum, beni bekleyen fotoğraflar var :)








Fotoğrafların devamı için tık tık ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder