24.4.13

Haftanın Ojesi ;)


1,5-2 aydır manikür yaptırmıyorum. Dışarıdan nasıl görünüyor bilmiyorum, gerçekten çoğu zaman kafamı kaşıyacak vakit bulamıyorum. Özellikle bu sezon, sanırım Ramazan başlayana kadar nefes almak bana yasak :)

Bilun canı, blogunda bir yazı paylaşmıştı. Bepanthene herşeye iyi geldiği gibi zamanı gelmiş manikürü de idare edebiliyor diye :) Muhteşem bir geçici çözüm gibi görünmüştü. Zira 2 kez ağır yanık vakası atlatıp, bepanthenenin o iyileştirici gücünü biliyordum :) Bilun'un yazısına mutlaka göz atmalısınız : tık tık 


Bir-iki hafta bepanthene ile manikürü geçiştirdikten sonra nette kimlerin nasıl çözümler ürettiğini araştırdım.
Sonra, geçen pazar sabahı, Gratis'ten bir katikül yağı aldım. 3-4 gündür, her gün kullanıyorum. 5 dk kadar tırnaklarınızda kalıyor. Yıkayıp, katikül çubuğu ile etleri geri itiyorum. Bugün artık ölü derileri manikür makasımla temizledim. Aslında makas da değdirmek istemiyorum artık. Onun için de jellerden bahsediyorlar. Fırsat bulunca onu da alacağım :) Maniküre gitmekten kurtuldum galiba :D


Önce 1 kat şeffaf parlatıcı sürüyorum. Bunu her renk ojeyi sürmeden yapıyorum. Sonra ojeyi çıkarmak çok kolay oluyor.


Çizgi oluşturmanın en kolay yolu, 2 parça bant :) Ortasına istediğiniz renk ojeyi sürün ;)



Şerit halindeki  french manikür için satılan bantları, internetten almıştım(geçen yıl)


Ojelerim yine Pastel. İnanın Pastel reklamı falan yapmak için kullanmıyorum :) En çabuk kuruyan oje bu!






En üste de Flormar 319 sürdüm.


Bugünün tüm ganimetleri :)

Öpüldünüz canlarım ^^

10 yorum:

  1. çook eğlenceliymiş, ilk fırsatta deniycemm

    YanıtlaSil
  2. Sürekli günceller oldun burayı :) seviniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, iyi geliyor biliyorsun bir şeyler paylaşmak :)

      Sil
  3. öyle tırnaklarım olsaydı yaa :(

    hani ödülü fotoğraf çekimi olan bir çekiliş yapmıştınız yaa kimse katılmamıştı yaa onu yine yapar mısınız ama ben o sıralar sizi takip etmiyordum ve ne üzülmüştüm tühh yaa erken keşfetseydim mecburen ben kazanacaktım diye ama tabii geç olacak ki kazanmayım de mi yani yine evrenin oyunları :)


    ayy yoksa yanlış mı hatırlıyorum o siz değil misiniz ?

    ayrıca ojelerde yakıyor haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sevgili Kibritci Kız,

      O çekilişi, çekimlerimin yoğun olmadığı bir dönemde yapmıştım.
      Şu sıralar maalesef böyle bir şey yapabilmem mümkün değil.

      Ancak kasım ayı gibi belki...

      Teşekkürler...

      Sil
  4. teşekkür ederim Ayca

    zaten çekiliş isterse yarın olsun bana çıkma ihtimali üstüme yıldırım düşmesinden daha az :)

    peki o zaman niye soruyorum değil mi :)

    delilik işte

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişe gerek yok, gel ne zaman istersen çekelim fotoğraflarını o zaman :)

      Sil
  5. fakir ama gururlu bir genç kızımdır ama ben :)

    YanıtlaSil