22.6.10

İşte Geldim Burdayım :)

Yorgunum dostlarım çok yorgunum :)))

Dün gece döndük evimize. 3 tane canavar karşıladı bizi. Viyk bile 3 günde kocaman olmuş yahu nasıl bir büyüme performansıdır bu anlamadım gitti :)

Cumartesi günü sabah 7:30-8:00 gibi evden çıktık. Ben Yüzüncü Yıl'a gelinin yanına, Serhat da Beşevler'e damadın yanına. Çok güzel ve inanılmaz keyifli bir gündü. Gelin aynı benim gibi, gelinliğin uzunluğundan, ayakkabıların neden bu kadar topuklu olduğundan yakınıyordu :) Neyse ki 1 günlük bir çile ve akşamına herşey normale dönmüş oluyor. Sabahtan başlayan çekim, Vişnelik'te nikah+kokteyl ve akşamında Kale'de bir restorantta arkadaşlarla fasıl keyfi ile son buldu. Biz ise gecenin sonuna kadar kalmayıp, saat 22:00 civarı oradan ayrıldık.

Hemen bir taksiye atlayıp Aşti'nin yolunu tuttuk. Aksaray'a gideceğimiz için, yakın olması sebebiyle daha önceden bilet almamıştık. Ah ne büyük bir aptallık anlatamam. Neden mi? Çünkü 1 gün önce okullar kapanıp, çocuklar karnelerini almış ve herkes yaz tatili için memleketine gidiyordu ühühühüüü :)) Saat gece 01:00'den önce bilet bulamadık... O saate kadar da Aşti'de deli gibi bir kalabalık vardı ki kelimler anlatmaya yetmez, emin olun :D

E tabii saat 01:00'de otobüse binince sabaha karşı 04:00 civarı Aksaray'da olduk. Ağaçlı tesislerinde inip hemen bir taksiye bindik. Doğruuu Serhat'ın annesinin evine. Hemen yattık çünkü sabah çekim çok erken başlayacaktı...

Sabah 07:30 gibi uyanıp, kahvaltı, duş, hazırlanma derken 09:00'da kuaförde gelinin yanındaydım :) Ki onlar oraya saat 07:30'da gitmişler, inanamadım :D

Çok keyifli bir gündü. Gençler bizi daha önce internet sitemizden bulmuşlar. Beni aradıklarını hayal meyal hatırlıyorum. Ama iş yoğunlukları sebebiyle tekrar arayıp randevu alamamışlar. Tabii Aksaray küçük yer, Serhat'ın arkadaşı Fatih ile konuşurlarken, Fatih bizi tanıdığını ve hemen çekimi ayarlayacağını söyleyip bizi aradı :) Ön ödememizi aldık ve 20 Haziran için koşa koşa gittik. Bu nedenle, çekim sırasında yanımızda tanıdığımız arkadaşlar da vardı :) Düğün Grand Eras Otel'de oldu. Havai fişekler, bahçede kesilen pasta içerden barkovizyondan izlendi, koşturmaca koşturmaca :) Düğün sonuna kadar kalıp, kimseyi bugüne kadar evine götürmemiştim. Bu da olmadı demem artık :))) Damadın babası, hadi sen çıkar evlerine demez mi? E peki siz nasıl uygun görürseniz diyip, çocukları evlerine götürdüm. Kapıda da fotoğrafları oldu yani :)

Neyse efendim, 1 günde Serhat'ın annesini fazladan görebilmek için kaldık ve şimdi evimizdeyiz. Keyifli işler çıkarmışız, az önce bilgisayara tüm fotoğrafları attığımda şöyle bir göz geçirdim de...

Şimdilik benden bu kadar. Hepinize harika bir gün diliyorum, mucukkssss :)

1. hoş geldiniz...ne tatlı görünüyorsunuz.saçlar da uzamış.

öpüyorum...

2. hihi hoşbulduk canım :) teşekkür ederiizz :) ben de çok çok öpüyorum

3. Ayçacım hoşgeldiniz. Yorucu ama keyifli geçmiş sanırım. Merakla bekliyorum fotoları.

4. Sebla'cım hoşbulduk :) En kısa zamanda yayınlayacağım canım.

5. Ne kadar seker gorunuyrosun
    Benım sana hep soyledıgım gıbnı
    melek gıbı:)

6. Seni yerim öyküüüü :) Mucuksss :)

7. ayyy ben de küçülüp ayça olabilir miyim ki acaba:))ne güzel maceralı, bol seyahatli bi hayat..tam benlik...bi de yaşlanınca oturup 'resimli günler' diye hayatımın kitabını da yazdım mı tmmdır:))

8. Okurken yoruldum vallahi:) Yorucu ama en azından keyifli geçmiş olmasına sevindim. iyi geceler Ayça'cım.
    Iyk'ı ve Vıyk'ı mıncıkla, söyle hemen büyümesinler.

9. Leyya :)) Serinin adı Ayşegül tatilde, okulda, bahçede, parkta kıvamında olur :))

10. Pericim, Iyk'ı sahiplendirdik bir kaç hafta önce. Kaçırdın sanırım :) Ama çok yakın bir arkadaşım sahiplendi, o artık bir İstanbul kedisi :))) Vıyk uyansın ilk iş senin için mıncıklıycam :D

11. Ayça'cım eminim hepsi birbirinden güzel olmuştur çekimlerin.Şimdi dinlenme zamanı öyleyse,bol kazançlar diliyorum Ayçacım...

12. Canım Delfinam, bakalım yayınladığımdaki fikirleriniz önemli :) Ama dinlenmek yok. Bu çekimlerin işlemleri var ki hala bitmiş değil. Yarın albümlerini bitirirsem inş. baskıya gidecek. Ramazan ayına kadar mola yok yani :D