2.7.10

Müjdeli Habere Geldi Sıra :D

Eveeett, yüzyılın haberini veriyorum size :)

Uzun süren ilişkimiz şiddetli geçimsizlikle son buldu. SİGARAYI BIRAKTIM :D Oh Beaa :D

Çok mutluyum, sevinçliyim. Ağzımda emzik gibi her yerde içtiğim. İnsanların beni sigarasız gördüklerinde şaşırdıkları, tanıyamadıkları bir Ayça vardı. O devir kapandı.

Hatta bir tasarımcı arkadaşım, benim için bir afiş hazırlamıştı. Herhalde 5-6 yıl oldu. Afişi şimdi bulamadım ama akşam Serhat geldiğin de (küçük yedek hard diskim onda) bakıp, bu posta ekleyeceğim. İbreti alem olsun diye :))))

Aslında afişi hazırlama sebebi çok başkaydı. Benimle İstiklal'de yürürken gıcık olurdu, çünkü pek çok insanla selamlaşırdım :))) Afişin ana teması " Beni herkes tanır" idi :D

Neyse efendim. Sigarayı nasıl bıraktığımızla ilgili pek çok detayı ilerleyen günlerde yazacağım. Sorulacak sorulara cevap olarak şimdiden kullandığımız ilacın adını yazıyorum. Amma velakin doktorunuza danışmadan kesinlikle ve kesinlikle almıyorsunuz.

İlacın adı Champix, pfizer firması üretiyor.

Ömrümün en verimli yaşlarında beynime giden oksijen inanılmaz mutluluk verici :)

Şimdilik kaçıyorum, bugün dışarıda yapmam gereken bir çok iş var. Öpüyorum hepinizi. Güzel bir cuma günü diliyoruuummm...

Bahsettiğim Afiş ve afişteki fotoğrafın orjinali :)



21 yorum:

  1. çok sevindim çok:))
    bu arada canı doğum gününde sms attım sana, aldın değil mi,kontörüm olmadığı için çok istediğim halde arayamadım:((
    tebrik ediyorum sakın kararında cayma,
    her şey yolundadır umarım,
    kocaman öpüyorum!

    YanıtlaSil
  2. nasıl sevindim bilemezsin, tebrikler doğrusu büyük bir başarı

    YanıtlaSil
  3. Aferin Ayçacım. Seni çok seviyordum, şimdi daha bile çok sevdim. Aferin, aferinnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  4. Ayçacım, seni çok tebrik ediyorum, bu konudaki başarılarının devamını diliyorum, darısı başıma diyorum ve öpüyorum seni:)))

    YanıtlaSil
  5. yürekten kutluyorum:) eminim hiç yakışmıyordur zaten sana:))

    YanıtlaSil
  6. senin adına çok sevindim;)
    sigarasız hayata hoşgeldin:) darısı diğer tiryakilerin başına..

    YanıtlaSil
  7. hayırlı uğurlu olsun.çok sevindim.bir arkadaşım da o ilacı kullanarak sigarayı bıraktı ama ilacı bırakınca geri başladı:(

    YanıtlaSil
  8. ebrucum, inş. nefsimi de tutup sigaraya bir daha başlamayacağım :D

    YanıtlaSil
  9. tiryaki, evet aynen öyle olacak :)))

    YanıtlaSil
  10. bydg, amiiiiinnnn :))) bütün tiryakiler bıraksın :D

    YanıtlaSil
  11. sergun, o benim bir parçamdı :))))

    YanıtlaSil
  12. lolipucum, darısı başına canım benim :)))

    YanıtlaSil
  13. Oh ya abladan da "Aferin" i aldık, daha gam yemem :D Sesicim ben de çok seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  14. Fulcüm canımın içi, mesajın geldi ama ben başımı kaşıyacak zaman bulamadığım için seni arayamadım. çok teşekkür ederim, öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  15. Çok sevindim canım. Aslında sevindim demek yetmez benim için. Babamı akciğer kanserinden kaybettim ben. Damar tıkanıklığı olduğundan bacağını da kesmek zorunda kaldılar. Hasta yatağında yatarken son anına kadar sigara içme hevesi hep vardı içinde, asla bırakamadı:( Annem O'nun ısrarlarına dayamaz bazen yarım sigara verirdi. Dört torunundan sadece birisinin bebekliğini görebildi. Annemi de alıştırmıştı babam, 3 yıl önce annem kendi iredesiyle bıraktı ve "herşey beyinde bitiyor" dedi. 6 yıl önce de eşim bırakmıştı, ve yine tamamen kendi iradesiyle.
    Bunları moralini bozmak için yazmadım. Aksine nasıl güzel bir şey başardığını fark et diye yazdım. İlaç falan tamam ama asıl iş sende bitiyor. Bir daha hayatında olmayacak, buna inanıyorum. En az senin kadar sevindim canım. Ve tebrik ederim, büyük birşey başarmışsın. Öpüyorum çok:)

    YanıtlaSil
  16. Sanki kendim bırakmış gibi sevindim.Tebrikler.

    YanıtlaSil
  17. Kutluyorum, sonbaharda ben de boşanacağım o zıkkımdan:)
    Lale

    YanıtlaSil
  18. tebrik etmekistedim gerçekten gzelbir haber aramıza hoş geldin Ayça :)

    YanıtlaSil
  19. Ehehehe afiş süpermiş valla :)

    YanıtlaSil
  20. Duygu NK "Müjdeli Habere Geldi Sıra :D" kaydınıza yeni bir yorum yaptı:

    Ehehehe afiş süpermiş valla :)

    YanıtlaSil