5.7.10

Aksaray - Ankara :)



Günaydın şekerler, nasılsınız bakalım? Ben yokken hafta sonu neler yaptınız? Pek blog yazısı göremedim hafta sonu yazılan. Herkes gezmelerdeydi anlaşılan :)))

Cumartesi günü sabahtan Serhat'ın ehliyet sınavı vardı. Aynı zamanda cumartesi akşam saat 16:30'da Aksaray'da nişan için bir dış mekan çekimimiz vardı. Sabahı biraz koşturmacalı geçti :)

İstanbul'dan çok sevdiğim bir abim gelmişti. Ve görüşebileceğimiz tek zaman dilimi c.tesi sabahtı. Bahçeli 7'de Özsüt'te bir kahvaltı yaptık. Yine memleket kurtardık :)

Saat 11:45 gibi Aşti'ye gitmek üzere bir taksiye atladım, koştura koştura ayırttığımız biletleri aldım. Saat 12.30 otobüs saatimiz ve Serhat'ı beklemeye başladım, dolana dolana... Son dk'da yetişti benim aşkom...

Saat 16:00 gibi Aksaray girişindeki Ağaçlı tesislerindeydik. Düşündüğümüzden geç başladık çekime. Çiftlerin hazırlıkları biraz geciktiği için...

Bizim için 1 numaralı masada yer ayırmışlar. Çok sevindik ama Serhat'ın annesi de bizi beklediği için erken çıkmak zorunda kaldık nişandan :)

Buradan da Düğün Hikayesi'ne eklediğimiz son çalışmalara göz atabilirsiniz>>> Nihan♥Murat


Pazar günü Aksaray'da miskinlik yaptık. Haftalardır dinlendiğimiz ilk gün oldu :) Yediğimiz önümüde yemediğimiz arkamızda gibi bir durum vardı valla :D Serhat 9 ben 4 kilo almışız :))) Bugün diyete başladım(k)

Ankara'ya akşam 9 gibi geldik. Deli gibi bir yağmur yağmış buralara. Sabah markete çıktım toprak hala ıslaktı, kavurucu güneşe rağmen.

İş başına dönüyorum. Bitirmem gereken ve yeni başlamam gereken fotoğraflar, aranması gereken kişiler, gidip alınması gereken iade postalar var. Gelirken getirdiklerimizin listesini yarın yazarım :)) Öpüyorum hepinizi, iyi haftalar şekerler...

5 yorum:

  1. Yine muhteşem kareler yakalamışsınız Ayçacım,yeni evli çifte sonsuz mutluluklar.

    YanıtlaSil
  2. Delfinacım canım çok teşekkürler...

    Fulcüm, öpüyorum ;))

    YanıtlaSil
  3. Tren garındaki fotoğraflara bayıldım gerçekten...Ellerinize sağlık süper olmuşlar....Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler :) Sevgiler...

    YanıtlaSil