20.1.15

2015-ilk yayın

2015'in ilk yazısını 20 Ocak 2015'te yazmak kısmetmiş diyorum...

Bu yıl, bir takım sosyal kararlar aldım diyebiliriz. Kendime daha fazla vakit ayırmak listenin en başında yer alıyor.



Daha çok kitap okuyacağım(limit koydum kendime)... Yıllardır yapmadığım bir takım aktivitelerde bulunacağım ki size komik gelebilir. Bunlar; sinema,tiyatro,konser gibi sıradan aktiviteler. Ama işe öyle bir gömülmüşüm ki yıllardır hiç bir yere gitmemişim...

Arkadaşlarıma, aileme daha fazla zaman ayıracağım... Kimse ile dışarı çıkmadığımı fark ettim. Hep çalışıyorum ve herkesi buraya çağırdığımı(geç de olsa) fark ettim.

Söz bu sene hepinize vakit ayıracağım, daha planlı çalışıp, dışarı çıkacağım...

Henüz emekleme aşamasında olan bir takım kişisel projelerime vakit ayıracağım. Sadece düğün fotoğrafçısı olmadığımı kendime bile kanıtlama ihtiyacı hissediyorum artık...

Eskiden beni besleyen sanat dergilerine geri döneceğim. Bakmayı ve görmeyi unuttuğum her şeyi tek tek tekrar hayatıma sokacağım. Çünkü bu kadar çalışıyor olmaktan dolayı kendimden bıktım. Hep çok çalışıyorum, hep çok çalıştım, hep işler bitsin,hiç bir şey yarım kalmasın aman gece uyumayayım, sabahlarsam bu iş de biter... E bitti de ne oldu? Kendi hayatım yarım kalıyor...

Neyse işte böyle sevimli radikal kararlarla karşınızdayım :)

Kendinize iyi davranın. Camı açıp, gökyüzüne bakın ve bir kez daha aşık olun hayatınızda her ne varsa ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder