8.12.14

2015 yaklaşırken...

Henüz işlerden tam olarak başımı kaldıramadığım aşikar. Ofisi yılbaşı çılgınlığına henüz sürükleyemedim. Ne bir çalışma ne bir süsleme parçası. Hala çekimler devam ediyor, iş teslimleri devam ediyor, derginin yeniden canlandırılması cabalarımız tam gaz sürüyor, fuar bu sene yine ocak ayında lakin ilk haftası olduğu için fuar için deli gibi fikirler fikirler fikirler :) Beynim artık su kaynatıyor :)

Bu kadar işin arasında sosyal kalmaya devam etme çabalarımız ise gerçekten taktire şayan :D 

Geçen hafta, son 1 yılın instagram foto klasörünü açtım. Ve güzelce ölçülendirip, baskıya gönderdim. Fotoğraf bastırmayı unuttuk. Hayatımıza dijital girdi, baskıyı bıraktık. Ama dijital teknolojinin de bir takım sıkıntıları olabileceğini unutmamız gerekiyor... Film yandı demeyeceğiz, onun yerine hard diskte teknik hatalardan bahsedeceğiz. Ben artık bunu göze alamıyorum. Elimin altında baskı makinesi var. Büyük ebat baskıları ise her zaman çalıştığım baskı merkezine gönderiyorum.

Siz de lütfen dijital teknolojiye güvenip, sadece dijitalleri saklamayın. Sizin için, aileniz ya da çocuklarınız için özel olabilecek tüm görselleri bastırın. Bir dost tavsiyesi, sonra üzülürsünüz, benden söylemesi...





















Yarın, Fsk'nın 20. yılı sebebiyle Çağdaş Sanatlar Merkezinde saat 19:00da açılacak sergide,Fotoğraflar SERÇEV yararına satışa sunulacaktır. 

Sevgili eşim Serhat Karaoğlan ve daha pek çok arkadaşımın fotoğrafı sergilenecek. Fotoğraf severlere duyurayım istedim :) 

Yarın gelenlerle görüşürüz ;)





Bu da bu akşam dinlemelik bir şarkı. Çooook zaman var ki dinlememiştim, söylememiştim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder