8.7.14

diy: Bebe Yaka

Kendime, ite kaka, zorla vakit ayırmak için debelendiğim zamanlar yaşıyoruz yine :)  En azından iki satır yazıp, bloga uğrayabiliyorum ;)

Bu yakayı kaç saatte yaptığımı duysanız,gülersiniz :) Merak etmeyin,normal insanlar maksimum 30 dk'da yapar. Benim ki başka işleri yaparken arada olduğu için 2-3 saat sürdü :)))

 Kalıbı, bu sabah çizdim ve en alttaki görselde paylaştım. Zebra arkadaşımız bana yardım ederken, Cipsi danası yine alerjileri sebebiyle tükkanı kapadı...
2 gündür tekrar Zyrtec'e başladık. Gece kaşıdığı kulak kenarına bepanthene sürdüm, ben görmeyeyim diye gidip yan odada yalıyor,pis kedi :)









   







Sevimli kumaşımızı,100 yıl önce etsy'den almıştım :D Hangi satıcı olduğunu hatırlamıyorum...

Yakamın üst kısmında bu kumaş, alt kısmında ise eski bir kot pantolonun paçasından faydalandığım doğrudur :)

 Hem üst,hem alt için 2şer parça kestim. Ardından yüzlerini üst üste getirip, terslerini ütüledim. Ütülediğim parçaları iğneleyip, uzuuuun zamandır kullanmadığım dikiş makinesinin önüne oturdum :D



Ters yüzlerinden diktim, minik boşluklar bıraktım yüzünü çevirebilmek için.
Çevirmek için arada kalem falan kullandım evet :D Dönmüyor arkadaşım,çok inatçı çıktı :P



Adım hıdır, elimden gelen budur :)

Bu minik yengeç kardeşim de eskiden kitap ayracıydı. Maalesef uzun kenarı hayata veda edince,kendisi yalnız kaldı. Kıyamadım, sırtına bir broş silikonladım :D Şimdilerde birlikte çok mutluyuz efenim.


Haydi gençler, görüşürüz o zaman. Öptüm sizi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder