3.8.12

5 Favori ♥



Banu ablama tabiri yerindeyse "speedy gonzales" demek istiyorum :)
Yerinde duramayan, sürekli üreten, becerikli insan. 
Şile bezi işlemeli örtüleri eviniz ister klasik olsun, ister modern her zaman kullanabilirsiniz. Bir göz atın derim. Daha neler var :)




Sesiber :) Canım o benim :)
Fikir insanı, güzel yüreği elinden çıkan her işe yansıyor!
Ev dekorasyonundan, kişisel aksesuara, nikah-nişan yan ürünlerine kadar çok geniş bir yelpaze sunuyor size.
Herkese göre mutlaka bir şey bulacaksınız :)




Müge ablam, etrafına ışık saçan insan.
Yaptığı takı tasarımları ve son dönemde ahşap çalışmalarıyla beni benden alan insan :)
Hayata öyle güzel bakıyor ki, yaptığı her ürün inanılmaz değerli bence.
Mutlaka görülmeli yaptıkları :)





Neduk, nam-ı diğer Nedret ablam :)
Duvar süsler, takılar, kişisel aksesuarlarla dolu inanılmaz hoş ürünlerin sahibesi.
En sevdiklerimden biri bu üstteki nazar boncuklu duvar süsü.

 




Ve sevgili LiliMini :) Güzel ellerinden minicik dünyalar yaratan tatlı arkadaşım.
Yaptığı her minyatürde, her seferinde sizi şaşkınlığa uğratacak! 
LiliMini'yi mutlaka ziyaret edin.

Ayrıca sevgili Gül, Lili Mini Hayal Atölyesi'nde minyatür dersleri vermeye başlıyor. İstanbul'daysanız ve minyatüre merakınız varsa kaçırmayın derim. Ben Ankara'da olduğum ve katılma şansım olmadığı için üzülüyorum.


Böyle işte, muhteşem insanlar tanıdım bu blog sayesinde. Hepsi birbirinden değerli, hepsi birbirinden yetenekli ve öyle güzel yürekliler ki hepsini çok seviyorum 


12 yorum:

  1. Ah benim güzel kızım, benim varlığımın farkında mıydın sen? Öyleymişsin meğer:)) Face'de güzel fotoğraflarını, koşuşturmacanı takdirle izliyorum hep. Sen ve eşin bu işte çığır açtınız maşallah. Bu blogunu bilememişim nasıl olmuşsa:)) Sanki senin eskiden, Ankara'dayken başka bir blogun mu vardı? Yanlış mı hatırlıyorum? Yanlış hatırlayabilirim zira yavaş yavaş ''idare edilecekler'' sınıfına girmeye başladım. Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ayça canımmm güne böylesine güzel böylesine içten ve sıcacık bir yazıyla başlamak senin o güzel kalbine ve sevgini ifade edişine hayran bıraktı beni. Çok ama çok teşekkür ederim, inan ne diyeceğimi bilemedim.Sevdiğim diğer ablalarımın arasında olmak da çok güzel. Ben bu sevgi yumağı halimizi çok seviyorum :) Benden kucak kucak sevgiler, kocaman öpücükler ♥

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, şu sanal dünyada tanıyıp, hem çok sevip, hem canlı canlı sarıldığım, kucakladığım için ne şanslıyım. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu gün benim sevgi günüm, duygu günüm, şükran günüm...Her soluğum şükrederken bir etiket fark ettim, hiç sevmem benden habersiz etiketleri ama bu başka bir şeymiş,Ayçam dan gelmiş...günlerdir nedense dakika başı yazıyorum facebook ta'BEN ÇOK ŞANSLIYIM, BEN ÇOK ŞANSLIYIM'...evet ben çok şanslıyım sen gibi, ruhu güzellik,enerji, hayat dolu bir arkadaşa sahip olduğum için...iyi ki seni de tanıdım, hep var ol hayatımın bir kenarında, hep var olacaksın yüreğimin bir parçasında.Teşekkür ediyorum sana da...

    YanıtlaSil
  5. şekerim favorilerde tam favori yanii :) aslında onlar birer ekol benceee!!!! muck öptüm seni çok çok

    YanıtlaSil
  6. Seviyorum işte sizi, öyle içte, sebepsiz, sanal ailemsiniz siz benim :)
    Ayrıca Nilgün'ün dediği gibi her biriniz birer ekolsünüz!

    Büyüyünce sizin gibi olcam ben :)

    YanıtlaSil
  7. Ah be güzelim, insan nasıl mutlu oluyor, nasıl gurur duyuyor, nasıl sevindirik oluyor bir bilsen :)
    Bütün bunları bana yaşattığın için sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Allah Allaah...Gitgide içimi bir hüzün kaplasın! Naaptın be kızım sen?

    YanıtlaSil
  9. Gene yazacağım, duramadım :)
    Anneme gösterdim yazını, O da şaşırdı, ben zaten hala şaşkınım :)
    Sevmeyi ve sevilmeyi seven bir hatunum ben, sevildiğimi gördükçe, hissettikçe mutlu olurum, daha çok daha çok daha çok severim :)
    Sevdikçe sevildiğimi ne zaman keşfettim bilmiyorum, ama sadece insanları değil, ben cansız eşyaları bile severim ve onların da beni sevdiğini hissederim, bilmem deli miyim neyim :)
    Hayvanları severim hiç ayırmadan, örümceğe kadar hepsini severim, onların da beni sevdiğini hissederim çünkü bana bir zararları dokunmaz :)
    İnsanlara gelince... İnsan olanları severim, gerisi yaratıktır benim için :)
    Ve blog dünyası, beni baştan beri şaşırtan sanal alemin tatlı ailesi...Sevgimin karşılığını aldığım alem...
    Daha önce de söyledim değil mi sana, burada fotoğraflık kareler çooook, sizi bekliyoruuuuum :)
    O güne kadar, sevgiyle kaaal...

    YanıtlaSil
  10. @Nedret ablacım, yok hüzün kaplamasın :) Siz yaşıtlarınıza göre inanılmaz aktif ve teknoloji ile iç içesiniz :) Bayılıyorum bu halinize :)

    YanıtlaSil
  11. @Banu ablacım, biliyorum, hep söylüyorsun. Ve aklımda inan sizin oralara gelmek. Zaten senin fotoğraflarını, bahçeyi, çevreyi görüp iç geçiriyorum. Söz gelicez :) Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Bak söz vermişsin geleceğim diye, bir yıl dolmak üzere Aycaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil