19.12.11

Oyuncak diktim veee

Serhat'ı asker ocağına yollayalı bugün tam 1 hafta oldu. Geri sayıma başlamadım henüz. Biliyorum ki sayarsam hem sinirlerim bozulacak hem de günler geçmeyecek... Bu hafta cuma zaten yemin törenleri var ve evci çıkarabiliyorum :)

1 Haftadır sağ olsun beni hem telefonla, hem de gelip, giderek yalnız bırakmayan arkadaşlarım var. Hepinizi seviyorummm :)

Duygu zaten ayrı bir statüde :))) Neyse İlker'in doğum günüydü 17'si. Akşam birlikte bir yerlere gidelim dedik. Sonra yorgunluk ve miskinlikle akşam bana geldiler. Ben beklemiyordum açıkçası. Ne işleri var canım ben de, iki sevgilinin akşam akşam di mi :)))

İlker'e hediye almak zordur. Ben de ona bir oyuncak diktim. Zira komik tiplemeçli oyuncakları sever bilirim :) E tabii bizim kız tek çocuk, hemen kıskanır :P Ona da bir davşan diktim işte. Hediyeleştim. Mutlu ettim, mutlu oldum, ihi :)





Hepinize iyi haftalaaaarr!!! ;)

5 yorum:

  1. Allah kavustursun canım benım

    YanıtlaSil
  2. Oyuncaklar çok tatlı:)) Bıyıklının bakışlar çok komik:)) Ellerine sağlık! Allah kavuştursun! Zaman geçsin sağlıkla;)

    YanıtlaSil
  3. Seblacım, amin. çok çabuk geçsin zaman, su gibi :)

    YanıtlaSil
  4. oyuncaklar çok tatlı elinize sağlık

    YanıtlaSil