10.8.11

Yol Günlükleri

C.tesi sabah erkenden düştük yollara. Uzuuun zaman olmuştu tatil yapmayalı. Tatil dediysem nerdeyse bir hafta sonu kaçamağından farksız bizim için. c.tesi, pazar ve p.tesi için yer ayırtmıştık. Daha fazla kalamazdık. Çünkü benim iş teslimlerim, bekleyen bir doğum çekimi ve Serhat'ın yaz okulu var. Nereye mi gittik? Saklı kalmış bir cennete, Adrasan'a. Daha önce Antalya'ya gittiğimizde 1 günlüğüne gitmiş ve çok etkilenmiştik. Bu kez kafa dinlenebileek bir yere gitmek olduğu için niyetimiz, gideceğimiz yer belliydi.

Dün akşam döndük, Ankara'ya. Kötü enerjimizi boşalttık kumsala, toprağa, denize... Keyifliyiz :) Aşkom yaz okulunda aldığı bir dersin proje sunumunu hazırlıyor, ben ise bir yandan getirdiğimiz kirlileri yıkarken bir yandan da uzun zamandır yapmak istediğimiz bir projeyi hayata geçiriyorum.

Bu proje "Yol Günlükleri" Biliyorsunuz, işlerim nedeniyle sürekli çekimlere şehir dışına gidiyoruz. Arabamız yokken trenle gider, tren yolculuğunun keyfini çıkarır ve otoyoldan gittiğimizde göremeyeceğimiz yerleri görmeyi hayal ederdik. Şimdi ise koşturmacada otobüs ya da uçak yerine arabayla gitmeyi tercih ediyoruz. Böylelikle ana yollar kadar, arada kalmış ve kimselerin pek bilmediği yollardan geçerek seyahat ediyoruz. Farklı yerler görüyor ve keyifleniyoruz :)

Bir çok yol fotoğrafımız ve bir çok yol hikayemiz var. Olmaya da devam edecek gibi... Bu hikayeleri Yol Günlükleri adı altında bir bloga paylaşmaya karar verdik. Blogu bugün hazırladım. Bugünden sonra da yazmaya ve paylaşmaya başlıyoruz. Umarım bizim için olduğu kadar sizin için de keyifli olur :)