4.9.10

Ayca Hoser"Anatolian Fotoğraf Çekimleri

Biliyorsunuz Ayça ile daha önce de prova mankeni ile ürün çekimlerini gerçekleştirmiştik. Bu yazımdan önceki çekimlere göz atabilirsiniz. Ancak uzun zamandır gerçek bir model ile gerçek bir çekim için fikir ve kurgu peşindeydik. Sonunda geçen hafta sonu Hamam Önü, Eymir ve Odtü'de bir dizi çekim gerçekleştirdim.

Modeller Bahar Kök ve Deha Darendeli. Aşkom sağolsun asistanlığımı üstlendi. Çekimi izlemek için sonradan bize katılan Ece ve Ali ise pek çok ihtiyacımıza koşturdular. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. En çok teşekkürü ürünlerin yaratıcısı Ayça ve aksesuar sponsorumuz olan Style by Demlin'e gönderiyorum.

Biz ekip olarak çok eğlendik ve çok yorulduk. Ve istediğimiz gibi bir çekim çıktı. Umarım sizlerde beğenerek izlersiniz.

"Ayca HOSER" Anatolian Photoshooting

"Ayca HOSER" Anatolian Photoshooting

"Ayca HOSER" Anatolian Photoshooting

Benimle çalışmayı seçtiği için Ayça'ya tekrar tekrar teşekkürler. Muhteşem bir Güz ve Kış sezonu diliyorum adaşım sana! :)

Sırada sürpriz iki moda çekimim daha var. Sanıyorum ki Ekim ayının başında ürünler elime ulaşacak ve çekimler için hazırlıklara başladık desem yeterli sanırım :)


'Anatolian' fotoğraf çekiminin devamı için:

Ayca HOSER
Flickr
Facebook

*

Özel fotoğraf çekimleriniz için bana ayca.karaoglan@gmail.com adresimden lütfen e-posta ile ulaşın. Tşk.

*

5 yorum:

  1. Ayça'cım süper, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çekimler süper olmuş.En çok da ilk kare.

    YanıtlaSil
  3. Buradan da yazayım, Ayçe&Ayça muhteşemsiniz.
    Harika bir çalışma olmuş. Fotoğrafta gerçek mankenle çekimin ne kadar farklı bir sunum yarattığını gözümüze gözümüze sokmuşsun Ayçacım. Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bunlardan örülmeli.elbet kış gelmeli...
    iyi bayramlar Ayçam !!!

    YanıtlaSil
  5. ayçacığımmm sen yine harikasınnn muckkk


    smilenacığım; hemen başlamak lazım geçen kış ben bişi yapamadım yaptıklarımda kış sonunda bitti hurca girdi :)

    YanıtlaSil