5.1.10

Ayça Hoşer ve Örgü Tasarımları ile Başarısı

Ayça, ismine duyduğu yoğun sempati üzerine. Baktım ki Ayça da gerçekten bu isme layık sempatik bir insan, yazışmaya, konuşmaya ve görüşmeye başladık :) Bunlar işin geyiği tabii, Adaşım ile çok iyi birer arkadaş olduk.

Ayça'nın "son bir yıldır" Etsy'de inanılmaz bir başarı ile çalıştığı, harika ürünlere sahip bir dükkanı var.

İlk dükkanını 5 Ocak 2009'da açan Ayça, bugün 4099 izleyeni ve 141 satışı ile gerçekten örgü dünyasında benim için bir başarı örneği. Ayca adlı dükkanında, harika örgü tasarımları var. Bu tasarımlardan sipariş verebilirsiniz. Belli dönemlerde yaptığı indirimleri takip edebilirsiniz.

İstanbul'a gidişlerimden birinde ilk dükkanındaki, örgü ürünlerinin fotoğraflarını çekmiştim.

Şimdi ise paket ile elime ulaşan örgü çiçek ürünlerinin fotoğraflarını çektim. Dün gece itibariyle supply dükkanını açan Ayça'ya umarım çektiğim fotoğraflar uğur getirir ve bereketli bir yıl geçirir.

Ayça Hoşer'in harika örgü tasarımları ve örgü çiçekleri için dükkanları burada:




★★★


Siz de ürün çekimlerinizi yapmamı isterseniz.
Bana ulaşabileceğiniz mail adresi belli: aycanindukkani@gmail.com

8 yorum:

  1. bende senin etsy bağlantılarından daha önce dükkanına görmüş ve hayretler içinde gezmiştim emin çok başarılı gerçekten bundan sonra da bol şans getirir umarım senin fotoların

    YanıtlaSil
  2. çiçekleri de fotoğraflar da muhteşem, pamuk şeker gibiler :))

    YanıtlaSil
  3. örgülerde ,fotoğraflarda harika ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canımcım fotolar süper:)

    YanıtlaSil
  5. harika .başarılarının devamını dilerim.sen de konuşturmuşsun şekerim resimlerinle

    YanıtlaSil
  6. Ey guzel insan , inan beni cok mutlandirdin :) yine...Birinci yilimi kendi halimde kutlarken , solen havasina burundurdun...

    Seninle yollarimiz keske daha once kesismis olsaydi...Arada kalan ufak farki da en kisa zamanda kapatip daha nice guzel islere birlikte imza atacagiz...

    Ozetle orgu dukkanima renk kattin , yeni dukkanima nefes verdin ,baris ciceklerim senin karelerinde hayat buldu, bana ise her zaman umut veriyorsun...

    Aramizdaki kilometrelerce mesafe seni yanimda hissetmeme engel olamiyor...

    Iyiki varsin !
    Hayatin butun guzellikleri hep seninle olsun...

    YanıtlaSil
  7. Yıne harıka seyler:)

    ellerınıze saglık canım benım

    YanıtlaSil
  8. İki Ayça'ya da başarılar diliyorum.
    Supplies dükkanındaki fotolara da ürünlere de bayıldım. Forumda okumuştum çekimleri senin yaptığını. Çok orjinal olmuş. İkinizin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil