18.2.09

2. Gün ve "Hüsnü Kuruntu"...

Günaydın,
lahana çorbasıyla 2. günümü kısaca özet geçmek gerekirse :) 2.gün sadece sebze vardı. Haşlanmış, yağsız, tuzsuz. Sabah önce uyanıp brokolileri haşladım. Çorbamı ısıttım. Bir kase kadar çorbayı içtikten sonra brokoli ve maydanoz yadim :)
Öğlen ve akşam çok daha rahattım. Kendime çok güzel salatalar yaptım. Her öğünde bir kase çorba içmek yetiyor. Daha fazlasını aramıyorum. Sebzeler de bu halleriyle yenince hayli doyurucu oluyor.

****

Bu sabah haberlerde izleyince çok üzüldüğüm bir haberi de sizlerle paylaşmak istedim. Çok çok üzülerek yazıyorum ki "Hüsnü Kuruntu" yani Gazanfer Özcan dün akşam vefat etmiş :(
Allah rahmet eylesin...

****

10 yorum:

  1. allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.....

    YanıtlaSil
  2. ben de sabah öğrendim ne büyük sanatçıydı allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar, amin... Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  4. yine 3 kardeş arka arkaya diyelim..allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  5. Çok çok üzüldüm, allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  6. Basimiz sagolsun,gercekten degerli biriydi... Allah huzur icinde yatirsin.

    Bu arada o diyete ben de mi baslasam nee :))

    YanıtlaSil
  7. böyle tiyatrocular birer birer aramızdan ayrılıyor ..sanki aileden biri gibiler .tüm sevenlerinin üzüntüsünü paylaşıyorum ....sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  8. mekanı cennet olsun...
    Yaça ben yenis evdali bir fotoğrafçıyım,makina almak istiyorum ama ortalama fiyatlı iyi bir makina hangisidir bilmiyorum.Bana yardımcı olur musun?
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Devrim, bana maille ulaşabilirsen yardımcı olmaya çalışırım elbette :) Sevgiler...

    YanıtlaSil