22.8.08

What a f..king wonderful game is it ??? (tag)

Hala anlayamadım şu taglama olayını :)
Bugün Deviantart'ta çok yakın bir arkadaşım beni de sonunda taglamış.
Ona da söylediğim gibi başkası yapsa gerçekten hiç uğraşmazdım :D
Bi de kıyamam yapmazsam üzülür, ülke sınırları dışında olduğu için de pek telafi şansım olmaz :)
Şimdi gelen tag'da yapılması gerekenler zaten yazıyor ama hayli zaman alabiliyor.
Bugün de misafir var akşama, bir sürü hazırlık ve temizliğin arasına sıkıştırdım, buraya da eklemezsem çatlardım :)

F... the rules;(but we need)
*Choose a singer/band/group
*Answer using ONLY titles of songs by that singer/band/group
*Tag 6 more people-let them know they've been tagged-


*I chose Queen


*Are you male or female?
God Save The Queen :damphyr:


*Describe yourself!
A Kind of Magic :yum:

*What do people feel when they're around you?
Living On My Own

*How would you describe your previous relationship?
All Dead All Dead :heartbreaker:


*Describe your current relationship.
I was Born to Love You :date:


*Where would you like to be now?
Lazing on a Sunday Afternoon :stereo:


*How do you feel about love?
Crazy Little Thing Called Love :heart:


*What's your life like?
The Show Must Go On :film:


*What would you ask for if you had only one wish?
Don't Stop Me Now :chainsaw:



*Say something wise.
Is This The World We Created? :earth:

And nobody tagged by me :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder