14.8.08

Cicilerimin devamı :)

Dün akşam tv karşısında deli gibi takı yaptığımı, sevgili kocacımın haricinde birisi görse, bana kesin deli derdi :)))
Bu cicilerimi de paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz :)

Elifle, Ankara'daki boncukçuları gezmeye ve yerlerini öğrenmeye gittiğimde aldım bu gülleri.
Genelde nikah şekeri süslerinde görmeye alışığız, ama ben kolye yaptım :)

Turuncu küp taşlarım vardı. Bu da kullanılmayan bir kolyeden bozup, tekrar tasarladığım bir takım. Yeşil tüllerle süsledim. Çok da sevdim :)
Bu turunculu kum boncuk ve yeşilli tahta boncuklarla dolu kolyeyi ise defalarca yapıp bozdum :) Bir türlü hangi kolye ipiyle yapacağıma karar veremedim. Son hali burada. Nasıl olmuş?

Hadi bakalım, şimdilik bu kadar. Çok işim var, bir sürü projem var. Umarım yakın zamanda proje bir miktar hayat bulabilir. Görüşürüz.

4 yorum:

  1. Merhabalar, sen takipteymissin yani takiptekiler listende adim var ama haberim yokmus..Bir ses vermemissin.Ben geldim ses vereyim dedim..Cok guzel bir blog olmus.Bakinayim biraz daha ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba haydins, evet güzel bir blogun var, takip etmemek elde değil :) Ben biraz sessiz izliyorum sanırım. Bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Uğradığın için çok teşekkürler :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. cicişlerin çok güzel bende yapabilmeyi çok isterdim

    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  4. yeşim çok teşekkür ederim, uğradığın ve yorum bıraktığın için. inan çok amatörce çalışmalar, geliştirmem gerek takılarımı :) ben de senin mamalarına göz attım harikasın. sevgiler...

    YanıtlaSil