27.3.15

Magnolia Yapmayı Sizden Öğrenecek Değiliz ya!

Beyim bugün izinliydi. Çok şükür 1 haftanın sonunda daha iyi. Böbreğindeki taşları tek tek düşürdü. Düşürürken de beni benden aldı. Her seferinde aynı. Saçma sapan yükeselen ateş, bulantı, korkunç bir ağrı ve neredeyse 15-20 günlük bir süreç. 

Bugün onun iyi olmasını fırsat bilip, biraz mutfakta vakit geçirdim. Biraz da temizlik yapmaya çalıştım...

Bugün kendimi magnoliada buldum. Canım çekip duruyordu. Ne zamandır yapmak isteyip, fırsat bulamıyordum. Sonunda Semracığımın tarifinde birazcık tahribat yaparak çilekli ve muzlu magnolia yaptım :)

Buyrunuz burada tarifi; Smilena




Krema ve bisküvi haricinde her şeyi bir tencereye alıp, muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
Kaynamaya başlayınca, altını kısıp 1-2 dk daha karıştırdım. ( Bu arada nişasta olarak evde buğday nişastası vardı. Onu kullandım. )
Tencerenin altını kapatıp, azcık harını atması için şimdilik rahat bırakıyoruz :)
 


Bisküvi olarak evde 1 paket petibör vardı. Rondodan geçirdim. Bir kavanoza aldım. 


 Meyveleri hazırladım. 
Sonra da mikseri elime alıp, muhallebi ılınana kadar çırptım. 
Son olarak da süt kremasını muhallebiye ekleyip, soğuyana kadar çırptım. 


Muhallebinin yapılışı aynen tiramisu kreması gibi. Tek fark maskarpon veya yaygın kullanımıyla labne yerine süt kreması ekleniyor olması. Bundan sonrası size kalmış. Bir kat muhallebi, bir kaç meyve, bir kat bisküvi şeklinde tatlı kaplarınızı doldurup, afiyetle yemelisiniz. 
Not: Tencerenin dibinde kalan muhallebi yensin :)


Çok yakında www.aycakaraoglan.com adresinden bloga da ulaşabileceksiniz. Şimdilik herkese sağlıklı, bol keyifli bir hafta sonu diliyorum.

2 yorum:

  1. Nasıl güzel o fotoğraflar resmen yalandım burda harikasın sen,beyine de çook geçmiş olsun Ayçacım bir daha da tekrar etmesin.Afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi tarif senden, yapmak bizden :) Teşekkür ederim canım, güzel hafta sonları olsun ^^

      Sil