5.7.14

Burcu Yüksel ve Tilda Bebek

Burcu, eski gelinlerimden, en sevdiklerimden :) Eski gelin tabiri biraz tuhaf geliyor kulağa biliyorum. Ama bunca gelin arasında, bence en iyi tabir :D Alınma gücenme yok ;)

Burcu, bir süredir yaptığı sevimli işleri ig hesabında paylaşıyor. Takip edenleriniz vardır, belki.
İlk workshopunu, tanıdığı biri ile yapmak (Duygu) bence çok mantıklıydı :)))

Duygu, Tilda öğrenmek istiyordu. E Burcu öğretme konusunda başarılı. İkisi bir araya geldi, ben de bonus olarak katıldım.

Cuma günü, benim için işten kaçma ve kendime hobi günü ilan etme günüydü. Çok mutluydum, sevdiklerimle iş harici dolu dolu bir geçirecektim :)

Bakalım, o kadar eğlence arasında ortaya çıkardığım videoyu beğenecek misiniz >^.^<



Burcu ve Tilda bebeklerine ig hesabından ulaşıp, bilgi alabilirsiniz: @miskinder ;)

Hepinize harika bir hafta sonu diliyorum... ★★★


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder