10.12.13

Düğün Hikayesi® SSS -1-

Size bugün Düğün Hikayesi® görüşmelerimde çok sık sorulan bir sorunun cevabını vereceğim.

Galiba 6. seneyi deviriyoruz... Haddinden fazla düğün gününe şahit olduk ve bunlardan fazlasına düğün danışmanlığı yaptık...Bu konuda eksper sayılabilirim artık, değil mi :)

Düğün Hikayesi®, artık bizim markamız olmaktan çok kamuya mal olmuş bir isim haline dönüşmeye başladı... Düğün fotoğrafçılığına yeni bir soluk getirirken,aynı zamanda bir çok yeniliğin de öncüsü olduk. Bunlardan biri ve işte bugün yazacağım konu "Konsept Düğün Fotoğrafı".

Ofise gelen pek çok çiftin sorduğu soru;
*Çekimlerde kullanılan aksesuarları siz mi temin ediyorsunuz?

Bu konuya artık açıklık getirmek istiyorum.

Düğün fotoğrafçılığına yeni bir soluk getirmek istediğimde, bu işe ilk Serhat bir dur dedi. Çünkü ben çekimleri bir set kurup, kişilerin tarzlarına uygun aksesuarlarla döşeyip çekimler yapmak istiyordum...

Bu isteğimi ilk olarak Esra ve Onur'un çekimlerde yaptım. Çok da keyif aldık. Çünkü ne istediklerini biliyorlardı ve bize güvendiler. Haziran'11


*

Ve işler maalesef istediğim yönde ilerlemedi. Çünkü herkes Dış Mekan çekimlerini Konsept Çekimler ile karıştırıp, kişiye özel bir çekim olmasındansa herkese mal olmuş çekimler haline getirdi.

Misal her çekimde balon, konuşma kartı, gözlük vs. kullanılması gibi.
*
Her konuda olduğu gibi biz millet olarak bunu da yanlış anladık. Konsept yani aksesuar kullanılacak çekimlere başlama amacım Kişiye Özel çekimler yapmaktı.

Eğer bizden daktilo istiyorsanız, lütfen bu ekipman ile bir bağlantınız olsun. Olsun ki bundan 10 sene sonra o fotoğraflara bakıp ne bana küfür et, ne de haline gül :)
*
Bu çiftimizin çekiminde daktilo kullandık. Neden? Çünkü kızımız gazeteci ;)


*

Alttaki fotoğrafımızı mutlaka pek çoğunuz biliyordur. Arkadaşlarımız amatör olarak fotoğrafla ilgileniyorlardı. Ve bu nedenle ben onları hiç unutmayacağım. Çünkü gerçekten onları ifade eden bir aksesuar var fotoğrafta. 

Öncelikle bana kendinizi anlatın ve ben sizin için o çekimi kurgulayabileyim. Kurgu demek balon demek değil :) 

* Ortak özellikler
*Ortak ya da ayrı ayrı ilgi alanları
* Zıtlıklar
* Nasıl tanıştınız
.
.
.

Bu liste uzar da gider. Bana kim olduğunuzu söylemelisiniz ki sizin için aylar sürecek bir beyin fırtınasının ardından hazırlık yapabilmeliyiz.

Altta gördüğünüz bir bas gitar ve damadımız çalıyor,kendi gitarı...



*

Gelinimiz sanatçı efenim :) Yan flütü ile çekime geldiler, evet :D


*

Son olarak, buraya geldiğinizde etrafınızda gördüğünüz (sizin aksesuar olarak düşündüğünüz) bizim özel eşyalarımızı, çekimlerde kullanmayı lütfen teklif etmeyiniz. Maddi veya manevi değeri olan özel eşyalarımız işimizin bir parçası değil. Bu durum bizim için gerçekten çok rahatsız edici olabiliyor...

 Küçük bir örnekle konuyu pekiştirelim; Eşimin, işten eve geldiğinde, stres atmak için çaldığı elektro gitar, bizim iş eşyamız değil, özel eşyamızdır ;) 

Umarım aksesuar konusuna açıklık getirebilmişimdir. Bana kalsa en güzel fotoğraf doğal, belgesel niteliği taşıyan, poz verilmemiş olanıdır. Amin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder