22.4.13

Hafta Sonu

Serhat, cuma akşamından İstanbul'a gitmişti. Benim de çekimim olmadığı için son dk değerlendirmesi için Çağlayan'ı aradım. Çağlayan arkadaşım, aynı zamanda da düğün fotoğrafçılığı atölyesinden öğrencimiz :)
Çık gel dedim, şu merak ettiğin 50mm yi dene :)

Kızın şansına, geldiğinde elektrikler kesildi. Yıl olmuş 2013 Ankara'nın göbeğinde hala elektrik kesiliyor...



Biz de bahçeye indik. Allahtan hava çok tatlıydı ve bahçemiz minik ama fotoğrafa çok uygun :)


1-1,5 saat kadar fotoğraf çektik. Ne kadar ihtiyacım varmış. Boş beleş, kendim için fotoğraf çekmeye, bahçede oturup sohbet etmeye...


Pazar günü, Serhatım sabahtan döndü. Birlikte, güzel bir kahvaltı yaptık. Cadde boş, sakin, kendi halinde...


Öğleden sonra akşam 7'ye kadar çiftlerle görüşmelerim vardı.
O saatten sonra da ancak yemek yiyip, biraz dinlendik. 
Sonra, Ankara'ya gelen güzel insan Alev ( Alev Durmuşoğlu) ve eşi Erkin ile birer kahve içtik :)
Yine geliiiiin, çok sevdik biz sizi :)









Hepinize mutlu bir hafta diliyorum. Hava güzel olsun da herkesin keyfi yerine gelsin artık ya :)

2 yorum:

  1. iyi dileklerin için teşekkür ederiz ama okduğum kadarı ile kırkiki gün sürermiş bu yağmurlar :)) umarım yakın zamanda sesimizi duyar tabiat anamız!

    fotolara diyecek birşeyim yok her zamanki gibi süüüüüppeeeerrr...!!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Evde kendi ürettiklerim için küçük çaplı fotoğraf çekim alanı yapmak için neler lazım diye gezinirken eşinizin sitesi vasıtasıyla sizi buldum. Fotoğraflarınız çok güzel...
    ben de beklerim:=) Sevgilerle...

    YanıtlaSil