15.4.13

Cupcake Askılık ve Miray's Handsmade

O kadar yoğun bir tempoda çalışıyorum ki, facebook ve twitter'da düzenli aktif olduğum için bunu farkedemeyebilirsiniz :)

Çekimler, dergi ve firma görüşmeleri için sürekli ofis dışında olabiliyorum. Çok nadir de olsa bazen bir dostla kahvaltı ya da öğle yemeği yiyebiliyorum...

Miray Hanım'ı facebook'ta takip etmeye başlamıştım. Dergi için de cupcake askılığının görselini aldığımızda tanıştık. Çok özenli, güzel işler yaptığını bildiğim için dergiye seçmiştim. Cupcake çılgınlığı da cabası :)))

Öyle ince ki, bana bir hediye hazırlamış. Bu da cupcake askılık!!! İnanılmaz mutlu oldum. Maalesef ben ofis dışında olduğum için apartman görevlimiz, bana gelen tüm kargolarla birlikte bu paketi de almış :) Elime yeni ulaştı.

Ne kadar teşekkür etsem az. El boyaması, el yapımı, herşeyi emek kokan, çok şık ve rengarenk bir askılık. Her detayı bir başka güzel! Çok teşekkür ederim Miray's Handmades 



Miray Hanım'ın sayfası Miray's Handmades için tık tık: Miray's Handmades
Bu hiçbir şey değil, sayfanın tüm görsellerine dibiniz düşecek :)

Hepinize mutlu bir hafta diliyorummm 

1 yorum: