13.7.12

5 Favori ♥


Kapkara Camdan Kelebek yani Duru Günaçan. İnanılmaz el boyaması ayakkabılar yapmış Duru.
Cupcake olması beni benden aldı :) Hepsi benim olsun istiyorum :)

♥ 


DOA :: Pasaj

Doa, çizimlerini ve sözcüklerini çok sevdiğim genç bir illüstratör. Kişiye özel çizim yapıyor.


♥ 

Cerenimo'nun 2012 Clutch Kolleksiyonundan bir cupcake :) Ye beni diyor :))


♥ 



Bayıldım bu broşa!



♥ 


Bu elbiseyi geçenlerde gelinlerimin birinin üzerinde de gördüm. Çok şık ve zarif. Fisto :)
Eskiyi anımsatıyor, bu yıl herşeyde olduğu gibi.

1 yorum:

  1. Off Ayçam yaa valla ne güzel bunların hepsi:) Cupcake'li ayakkabı ve çantaya bittim zaten gerçekten tam yemelik, takmaya ve giymeye bile kıyamam gibi geldi bir an:) Edinmek lazım bu mutlu sıcak yaz günlerinde daha da keyiflenmek için:)Öpüldün:)

    YanıtlaSil