15.1.11

İstanbul'dan kısa kısa anlatmaya devam...

Bu İstanbul görüşmelerimizin kısa kısa olduğunu da belirtmek isterim :)

İstanbuldaki 2. günümüze Okmeydanı Onkoloji'de yatan küçük dayımı ziyarete gittik. Bir kaç dk ancak görebildik... Hastaneye giderken babaannemi de götürdük, onu da görmüş olduk.

Sonra eve dönüş, babam bir kaç sipariş vermişti, onları aldık marketten. Eve dönüp, biraz temizlik, ortalık toplamaca, babama yiyecek bir şeyler hazırlamaca ve evden çıkış :)

Serhat'ın Aksaray lisesinden arkadaşı Hale ile görüştük Taksim'de. Bizim Haleyle ilk görüşmemizde, çok sevdim kendülerini :)


Hale'den ayrıldıktan sonra Serhat'ın Ayhan arkadaşlarıyla buluşmaya gittik (Ayhanların bir kısmı) :))

Erdem sıpası yeni evine taşındığından beri bizi çağırıp duruyordu, bir türlü gidememiştik. Ali ile buluşup Erdem'e koştuk :) Eve bayıldım. Erdem bak bi kere daha söylüyorum tam senlik olum o ev :D Erdemimim sevgülüsü Şefkat'le de tanışmış olduk. Erdem, kıza bayıldım olum, bak kaçırma bu kızı :)))

Erdem kardeşimiz kısmır (cimri) olarak bilinir :))) Bize ev yapımı şarap ikram etti inanamadık, gözlerimiz yaşardı :)



ve sevgili kardeşim, tosun paşam benim :D

*

Ertesi gün 8.01.2011 bizim nikah şahidimiz, Serhat'ın Kuleli'den çok yakın arkadaşı Sinan'ın düğünü için yol düştük. Kız evi İzmit'te olduğu için İzmit'e gittik. Saat 10:30 gibi İzmitteydik. Ancaaaak ilk defa gittiğim bu küçücük şehrin trafiği kabus gibi olduğu için park yeri bulma derdinden yarım saat harcadık :)))

Sinan ve Sevil'e ömür boyu mutluluklar diliyorum. Allah birlikte yaşlanmayı nasip etsin :)
*
Pazar sabahı evde bizimkilerle yapılan kahvaltı. Ayhanlardan Koray ve Ali'nin de kahvaltıya gelişiyle şenlendi.

Aşkım sağ olsun, evden çıktıktan sonra beni Ümraniye ikea'ya götürdü. Bi süüürüüüü fotoğraf çerçevesi aldık :)))

Oradan, Kızıltoprak'ta canım arkadaşım Işık'a uğradık. Onlar da evlendiğinden beri evlerine ilk gidişimiz oldu. Bizim Cipsi'nin ilk nesil yavrularından Mösyö (iyk) onların kedisi geçen hazirandan beri. Bu yazımda bahsetmiştim: Kısa kısa

Mösyö olmuş bir Arap :) Bir çocuk babasına bu kadar mı benzer. Kucağımızdan inmedi, nasıl şeker olmuş anlatamam. Bir kahve molası oldu Iışıkların ev bize.

Oradan Göztepe'ye ürün fotoğraflarını çektiğim arkadaşım, adaşım Ayça'ya uğradık. Orada da kısa bir çay-atıştırmalık molası vermiş olduk.
Fotoğrafları çekilecek yeni ürünleri de yüklenerek, evimize doğru yola çıktık.

2 yorum:

  1. Tatlım neden bizim kardeşler koca hep tosun haha :) Bu arada sana mail attım buradan da yazayım http://www.stildirektoru.com/2011/01/nyc-moda-haftasnda-fotografclarn.html tatlım sen buna katılsana herşey karşılanacak süper şans kaçırma derim mucx

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar da hızlı yaşanmaz ki, Ankara da kuyruk olmuş zaatı alinizle kahve içmek isteyenler siz gidin denizleri aşın tövbeeeee

    YanıtlaSil