3.1.11

03.01.2011

Yılbaşı gecesini ve yeni yılın ilk günlerini geçirmek için Adapazarı'a Betüş ve Seko'nun yanına gittik.

Eski İstanbul yolunu kullanmak istedik, otoban yerine. Fotoğraf çeke çeke gitmek için.
Ankara'da soğuk da yoktu kar da. Kızılcahamam'dan sonra her yer beyaza büründü, muhteşemdi.

E her yerin kar ve buz olması sebebiyle de çok fazla fotoğraf çekemedik.



İlk konaklama yerimiz Sesibeeeerrr!!!! Allahım nasıl şeker, nasıl bal, lokum bir insan anlatılmaz, yaşanır :))))
Çok kısa kalabildik ama ikramlar, çaylar, tatlılar hımmmm nefis nefis :D


Yılbaşı gecesi bizi misafir eden ev sahiplerimiz



Hepimize mutlu, şanslı, bol kazançlı güzel bir 2011 diliyorum, şekerlerim :)

7 yorum:

  1. Ne güzel girilmiş yeni yıla, bütün yıl böyle şen geçsin..
    Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  2. İyi seneler Ayçacım, herşeyin gönlünce olacağı bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  3. kısada olsa harika bir yılbaşı tatili olmuş belliiii!!

    YanıtlaSil
  4. A, Sesim.. pek severim kendisini..

    bir de elbette mutlu yıllar size de.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. O kadar azdı ki ben hiçbirşey anlamadım Ayçacım. Cumartesi annemler bizde kaldı, Pazar da kahvaltıya davetliydik. Yoksa bir kere daha görüşmek çok istedim. Olsun evi öğrendiniz, navigasyon da var:))

    YanıtlaSil
  6. Görmeden sevdiklerimdendi sesiber,şimdi gördüm sayende, sevmeye devam:))

    YanıtlaSil
  7. amın amın hepımıze walla : d cam agacınıza bayıldım :D

    YanıtlaSil