23.4.10

23 Nisan ve Kedişlerimiz :)

Farkındayım, ayda 1 topluca yazmaya başladım.

Fizik tedavimiz bitti çok şükür. Çok daha iyi hissediyoruz kendimizi.

Bugünün bizim için çok güzel bir anlamı var. Cipsiyi ilk sahiplendiğimizde eski sahibi maalesef bize Cipsi'nin sağlık karnesini vermemişti. Doğum tarihinin ise Nisanın 20si civarı olduğunu söylemişti. Biz de Cipsi'nin sağlık karnesine 23 Nisan yazdırmıştık. Aynı şey Arap için de geçerli :))) Bugün her iki kedişimizin de doğum günüsü :) Cipsi 2, Arap ise 1 yaşlarındalar artık :)

Bebikler ise 15 günlük oldu. Biraz fotoğraf paylaşıcam bugün sizinle :)





Geçen hafta bir doğum günü çekimi yaptım. İkiz kız bebekler. 1. yaş günleri için anneleri çok özenmiş. Bu bebeklerin doğum günü için özel fotoğraflı magnetler hazırladım. Anneleri beni fazlaca samimi bulmuş olmalı ki, magnetlerin hediye paketi haline getirilmesini de benden istedi. Bu bebişler için magnetleri ve süslemeyi çok uygun fiyata çıkardım. İsteyen olursa bundan sonra böyle bir hizmet de vereceğim. Çünkü gerçekten çok orjinal bir fikir. :)



Öpüyorum hepinizi, 23 Nisan'ımız kutlu olsun!

12 yorum:

  1. 3.cu kare var ya
    benı benden aldı Aycacım
    bu kadar mı guzel olur
    bu kadar mı sevımlı
    tanrım ınsanın gozlerı doluyor..

    en son kareye ıse hıc bı sey dıyemem
    gurur duydum yıne

    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. Off ya anne olmak işte böyle, kaybedilen yavrulara acaip üzüldüm yavrularım benim. İlk resimdeki huzura ise hiçbirşey diyemiyorum...
    Buarada magnet fikri süper ötesi bir proje ben bunun tutacağını düşünüyorum kesinlikle hatta (eğer bir aksilik olmazsa) Ekim'de oğlumun doğum günü için bende düşünebilirim bunu aklımın bir köşesine yazdım.
    Biz kadınların yaratıcı fikirleri daim olsun! Öpüyorum seni Ayça.

    YanıtlaSil
  3. Ayçacığım Cipsi ve Arap'ın doğum günlerini kutluyorum İnşallah uzun seneler birlikte olursunuz. Bebişler çok tatlı maşallah. Yerim onları ben. Paketler çok şık olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Kedicikleriniz cok guzeller Ayca, masallah :) Dogum gunlerini kutlarim! Paketlerin de cok cici olmus.

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler anneli büyüsün :)

    YanıtlaSil
  6. MAYdesignorg, çok teşekkürler :)

    Didem'cim görsen yersin onları :) İkisi de şeker gibi :))

    Yeşim'cim çok teşekkürler. Bakalım bizimle kaç yaşlarına kadar yaşayabilecekler... Öpüyorum...

    marjonsivuilut :)

    Nur'cum kesinlikle birebir yaşadığım için de yaşayanlara baktıkta daha da sıkı sarılasım geliyor ve nasıl sahiplendireceğimi düşünüyorum. Çünkü kıyamam gibi geliyor :) Magnetler için de teşekkürler :) Öpüyorum...

    öyküm, sen burada olsan valla koynuna alır yatarsın :) nasıl sevimliler ablası, nasıl şekerler. valla gündüz evde olduğumda gidip yanlarına uzanıyorum, beni de tanıyorlar artık yanıma geliyorlar, inanamazsın :)) Öpüyorum en kocamanından gönlü güzel arkadaşım benim...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bebişlerin güle güle büyüsünler...Bu durumda sende anneanne oldun onun içinde ayrıca tebrikler :))

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller çok iyi fotoraflamışsın sende bu arada geçmiş olsun fizik tedavinin bittiğine sevindim

    YanıtlaSil
  9. oyyy canım yaaa ne sıkıntılı hafta olmuş. niye öldüler ki bebek kedilerin bi kısmı adet mi böyleymiş.ne kadar üzüntü olmuştur tahmin edebiliyorum bizim de tavşan şaka maka 4 yaşına geldi parçamız oldu südüklü:)))ondan ayrılmayı düşünemiyoruz bile.neyse mevla kalanlara ömür versin ne diyim.analı babalı ayçalı serhatlı büyüsünler:)

    YanıtlaSil
  10. ne güzeller, tebrik ederiz, adada tavanarasına saklamış bizim tanımadığımız kedişimiz de bebişlerini, vıkvık yapabiliyorlar suan sadece, annesi kızmasın diye uzakta bırakıyoruz mamasını beslenip bebeklerini besliyor. :) ilk kez bu kadar minik kedi yavrularına tanık olmuşluğumsa beni heyecanlandırdı :)

    YanıtlaSil
  11. Ouyy ouy yerim ben bu bebişleri..

    YanıtlaSil