7.5.09

Susam Sokağı




Gün güneşli, insanlar neşeli
Sen de gel oyna, Susam Sokağı'nda

Dostluk ve sevgi sarıyor her yeri
Gel katıl bize, el ele

Sev dünyayı, açılır her kapı
İşte Susam Sokağı...




Pek çok arkadaşımın blogunda görüp bir kaç gündür eklemek istediğim bir etkinliktir efenim bu. Biz Susam Sokağımızı geri istiyoruz.

Yeni nesil çocukların da hayal güçlerinin gelişimi için, zeka gelişimi için, şiddet ve cinsellik olmayan çocuk programı istiyoruz. Çok mu şey istiyoruz?

Hepimizin yapabileceği bir şey var. TRT Çocuk sitesinden, Susam Sokağı'nın tekrar yayına koyulması için hepimiz mail gönderelim.

Çocuklarımız için bir mail atmaya değmez mi?

Hadi parmaklar çalışsın bakiiim, tıklayın :)

5 yorum:

  1. Ayça'm bu aralar bana hiç yorum gelmedi ya acaba teknik bi sorun mu bana yorum yazmayı denermisin ?

    YanıtlaSil
  2. Yazdım kuzum, bir bak istersen, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Az evvel okudum ve tıklattım özledim o günleri hatta başka bloga da yazdım bizler şimdi sadece t-shirtlerini giyiyoruz. Özledim kurabiye canavarı geri gelsin :)

    YanıtlaSil