22.1.09

Değişiklikler, Haberler...


Herkese günaydııııın,

Bir kaç ay önce Lipton'un online yarışmasına katılmıştım. Neredeyse 1 ay önce de Lipton fincanı kazandığıma dair mail gelmişti. Ama bu kadar uzun sürünce umudu kesmiştim. Aman bir fincanı da göndermediler bak görüyor musun demiştim eşime :) Dün öğlen saatlerinde kapı çaldı. Kimseyi beklemiyordum. Gelen kişi yurtiçi kargo olduğunu söyleyince otomatiğe bastım. Bir yandan da düşünüyordum Allah Allah ne geldi acaba, bir şey de sipariş vermedim. Ama kutuyu açınca gördüm ki Lipton kazandığım fincanı göndermiş. Çocuk gibi sevindim :) Teşekkürler Lipton...

2 Gündür Gece'nin şablon düzenleme ile ilgili yazılarını resmen hatmettim :) Ama en sonunda oldu. Kendi şablonumun içeriğini bozmadan şablonumu genişlettim. 3 kolonlu yaptım. Teşekkür ederim gece'cim.

Ha bi de dün biraz depresiftim herhalde. Neden bilemiyorum :) Saçlarımı kendim kestim :))) Değişik oldu :))

Uzun süredir kurgusunu tasarladığımız bir fotoğraf çekimi vardı. Saçlarını kazıyan bir adam(eşim)ın olması gerekiyordu bu hikayenin içinde. Hatta kurguyu bir şarkının sözleri üzerine yapmıştık. Ama ben kafamı kazıyıp kendimi feda etmeye karar verdim :D Çok eğlenceli olacak... Yalnız ne zaman bu fedakarlığı yapacağıma henüz karar vermedim :)

Sizlere son fotoğraf dersleri yazımda belirttiğim, National Geographic İnteraktif Fotoğraf Okulu Cdleriyle ilgili kimse istekte bulunmadı. http://sharebus.com adresini daha önce Haydins vermişti (önceki yazının yorumlarında). Bu site şu anda maalesef paylaşım yapılıyor olması sebebiyle kapalı. http://ktunnel.com adresinden girebiliyorsunuz. Ben de linkleri blogumda yayınlamaktan açıkçası çekiniyorum. Yarın öbür gün blogumun kapatılmasına sebep olabilir... sharebus'tan national geographic yazarsanız arama çubuğuna, altta derslerin olduğu linkler çıkacak. Bilgisayarınıza indirmeniz yeterli.

Herkese öpücükler, gününüz çok çok mutlu geçsin...

5 yorum:

  1. aa ne demek kimse istemedi :) Bana dedin ben san gonderirim diye bende mail filan bekliyordum..Neyse yan taraftan bakayim canim :)

    YanıtlaSil
  2. Daha goremiyoruz sanirim..

    YanıtlaSil
  3. Haydins'cim sana sendeki linkleri gönderecektim. O yüzden başka link araştırdım. Yine linkleri veremiyorum düşündüm, sonrasında sıkıntılı olabilir :( Yazımın da son paragrafını bu yüzden değiştirdim...

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş şablonun banner de değişmiş ama biraz dar kalmış gibi geldi bana tabi senin zevkin yine de mim yazını da bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. ayçacım yararlı bilgiler için çok teşekkürler tam sana yazacakken başımıza gelen bir olay sebebiyle ofise gitmek zorunda kaldık (hırsız bizi ziyarete gelmişte) şimdi döndüm eve... Ahh ahh

    YanıtlaSil