16.12.14

Bir Dostun Ardından

Herkesin kaplan gördüğü aslında içinde küçük bir kız çocuğu taşıyan Tara ile tanışalı çok olmadı... 

Sabah karşı da Amerika'ya uğurladık Nyx ve Tara'yı.



İlk bana gelip, "Ben geri dönüyorum" dediğinde dön anasını satayım, çift pasaportun avantajını kullan demiştim. Şimdi 10 gündür aynı evi paylaştığımız güzel insan yok. Yeni hayatının ilk adımlarını atıyor,okyanus üzerinde.



Vedalaşmaları hiç sevmedim...Şimdi boğazıma düğümlenenleri de pat diye yazabilmeyi beklemiyorum...



Yanında götüremediği eşyalarının bir kısmı bizim evde kaldı. Sabah uyanıp,topladım bir kısmını, bir kısmı hala duruyor orada burada... Gidenin ardından kalanları toplarken, düşünceler alıyormuş insanı... Nasıl olacak? Her şey yolunda gidecek mi? İstediği mutluluğu kmlerce uzakta bulabilecek mi vs vs vs...

Neyse hüzünlüyüm, hava alanında dökmediğim göz yaşını, ofiste döküyorum...

Her şey istediğin gibi olsun, içindeki küçük sevimli çocuğu görebilen güzel insanlarla karşılaş, mutlu ol en önemlisi, her sabah uyandığında mutlu olmak için bütün bu düzeni alt üst edip, oralara gittiğini hatırla ve hep tebessüm et...



Burada hala bir evin var. Her ne kadar Cipsi, Nyx'e huzur vermese de :) Öperim gözlerinden, kendine iyi davran...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder