11.4.14

5 Favori ♥

Uzun zaman oldu yine, biliyorum. Ama şubat ayından bu yana ne haldeyim bir ben bilirim,bir Allah :)

Şubattan bu yana (yurt içi ) bir fuar daha atlattık. Bir takım yeni projelere başladık. Her şey çok şükür yolunda...
Fakat işlerin yoğunluğu, kendime bir türlü vakit ayıramıyor olmam, bunaltıyor hatta biraz kaybolmuş gibi hissediyorum...


Bu pazar taşınıyoruz. Çok uzağa değil, bir alt caddeye. Ama taşınacak olmak ve ardından 7 gün boyunca Ankara ve Ankara dışı aralıksız çekimlerim olması durumu zorlaştırıyor.
Annem burada 1 haftadır. Nakliye firması ile anlaşmış olmamıza rağmen annemi evlerde tutamıyorum :) Eline sürekli bir-iki poşet,çanta alıp yeni eve götürmeye çalışıyor :))




Yeni bir yere taşınmamızı merak edenlere gelsin; evlere sığamıyoruz artık :)
Hangar lazım bize, hangar gibi bir ev bulduk, çok mutluyuz :)



Gezinirken,bu duvar panosuna denk geldim. İzlemeyen varsa Julie & Julia filmini mutlaka izleyin derim.
Julia Child'a hayran olmamak elde değil.



Düğün sezonu bizim için hiç bitmedi gibi bu yıl(çok şükür) Elbette bu hafta sonu itibariyle inanılmaz bir tempoya bürünecek... 

Engin, geçen yıl açtığımız Düğün Hikayesi Atölyeye katılan arkadaşlarımızdan biri. Bizimle bağını hiç koparmadan, öğrenmeye devam etti. Fotoğraflarında ve tarzında gözle görülür bir değişim var. Öğrenmek için uyumadan çalışıyor diyebilirim. Bu üstteki fotoğrafını çok beğendim. Geçen hafta yaptığımız bir çekimden. 


David Bowie 
fotoğraf: Mario Testino

Geçenlerde DOA'nın paylaştığı bir coverını dinledim Space Oddity'nin.
Ölümüne fanı olduğum ve yeniden düzenlemelere karşı olduğum sanatçılar ve eserleri sabittir.
Benim de kafam bu konuda sabittir :)) Ama bu kez beğendim, ben de inanamadım :D

Orijinali: 


Cover: 



İyi hafta sonları ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder