10.1.14

5 Favori ♥


Manomine adlı sitede böyle bir set buldum.
Evet bir oyuncak seti, tilkili :) Küçüklerden çok büyükler için gibi :D
Bayıldımmm!



Sibel, kendini inanılmaz geliştiren, sürekli yeni bir şeyler üreten, öğrenen bir blog arkadaşım.
Ankara'da olmamıza rağmen maalesef görüşemediklerimden... 
Mutlaka takip edin >>>  Sibel'in Hobi Dünyası



Laura Hunter'ın etsy dükkana çok alakasız bir yerden ulaştım. Ama bu CatLady broşu bir harika dostum :)



Hayal-mekan adlı blogu Banu ablam sayesinde keşfettim ve bu yapılan bebeklere bayıldım.



Ayça'nın, Couture by Ayca dükkanında, düğün,kutlama, özel günlerde kullanabileceğiniz dekoratif ürünleri bulabilirsiniz. Yakın bir zamanda Türkiye içine de satış yapmaya başlayacağını düşünüyorum :)

Hepinize harika bir hafta sonu diliyorum ;)


3 yorum:

  1. bende bütün bu paylaşımlarına bayıldım kii :))

    YanıtlaSil
  2. Tilkileri çok seviyorum o yüzden bu çocuk kitine bayıldım ama dediğin gibi büyükler için gibi sanki daha çok:) Bizim gibi asla büyümeyecek olanlar için. İkea da tilki oyuncak vardı almadım salak gibi. Bu sefer sarılıp bırakmamak var aklımda kaldıysa. Kediden sonra bir de tilkim olsaydı çok şahane olurdu. Sana bir tilki yapayım ben şekercim taktıkça beni hatırlarsın:) öpüldün. Aaaa kedi kulaklı taçlar vardı geçen burada yeni açılan zara'da çok güldük. Hoş bir fikir olmuş kedi severler için ve tabi biz çılgınlar için:)

    YanıtlaSil