3.12.13

Hoşgeldin Aralık...

Kasım ayının kısa bir özeti ile buralara geri dönme çalışmalarıma başlıyorum :)

Ayça, Kasım ayında neler yapmış ;)


Bu ay yine bir Düğün Hikayesi®çekimi ile başladı. 
Bu yıl çekimlerini yaptığım bilmem kaçıncı diş hekimi çift :D Çok eğlenceliydi...



Biraz eski klasörleri kurcaladım.Daha önce çektiğim portreleri çıkardım ortaya.
Düğün Hikayesi® çekimleri (maşallah) öyle aralıksız ve nefes almadan devam ediyor ki başka şeyler çekmeyi özlüyor ve zaman bulmaya çalışıyorum. Bu da bir nevi özlem :)



Kasımın 6sında Prag'a gittik. Hem iş,hem araştırma hem de biraz dinlenme amaçlı.


Prag'da, Uluslararası Düğün Fuar'ına katıldık.( Svatebni Expo)
*
Serhat'ın yüksek lisans tez araştırması için gezdik,inceledik...



Biraz da kendimize vakit ayırdık ki buna gerçekten çok ihtiyacımız var.
Eski şehir merkezinde bir apartta kaldık. Her yere yürüyerek gittik desem yeridir.
Prag, soğuk bir şehir. İstanbul'un nemli soğuğu nasıl işler kemiklerinize. Aynen öyle ve daha soğuğunu düşünün :D Her köşe başında sıcak şarap bulabildiğiniz için ısınmanızla ilgili bir sorun yok ;)
Nazım'ın Slavya Kahvesi adlı şiiri yazdığı Kavarna Slavia'ya 2 akşam uğradık. Yemekler hem çok başarılı hem de fiyatlar inanılmaz uygun. Prag ile ilgili daha detaylı bir yazı yazmayı umuyorum...



13ü gecesi evimizdeydik. Ödül olarak oturma odasında Cipsi ile uyuduk ki çok özlemişiz...


Döner dönmez işler başladı elbette. Devam eden iş teslimlerimi saymıyorum bile...Ama kısa da olsa bir takım eğlenceli işlere bulaştım :D Geyik gelin, saçlarımı tekrar pembeye boyayışım, eve geln misafiri kucağıma alışım, hiç işim yokmuş gibi yeni bir tığ macerası ve kök salması için yeni yeşillikler :)))


Düğün Hikayesi® çekimleri tam gaz devam... Kasım 23.

Bu arada gidilen yollar, ziyaret edilen ve eve kabul edilen aileden misafirler, sürekli bir hareket var bizde ;)
Aralık ayı gelmiş ama tempoda düşme yok :)

Hoşgeldin Aralık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder