17.12.13

9-17 Aralık-İg

Aslında son bir kaç hafta, bir takım özel sebeplerden biraz zor geçti.
İlgilenilmesi gerekenler, hala devam eden iş teslimleri ve bildiğiniz gibi önümüzdeki yıl için görüşmeler.
Kendim için yapmak istediğim o kadar çok şey var ki...Vakit yaratamıyorum artık. Ve bazen bu vakitsizlik beni çok bunaltıyor... 
Ofiste yapılması gereken dekoratif değişikler/yıl sonu çalışmaları/hediye hazırlamaca/ocak ayındaki fuara hazırlık/Düğün Hikayesi® için 2014yılı beyin fırtınası...
Bu liste uzar gider...
Tabi son 1 haftada aldığımız ölüm haberlerini hiç saymıyorum...
Kafamda milyonlarca fotoğraf projesi, not almaktan bıktım,artık çekmek istiyorum...
Ama insanları memnun etmek zor...Hala 6 ay önce çektiğim ve üzerinde çalıştığım albümler var...
Bende durum bu. Hani herkes çok yoğun ya, ben hiç değilim deyip bir de lafı gediğine koymak istiyorum...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder