19.4.13

5 Favori ♥



Bu aralar puantiyeye taktım. İstanbul'a gidince annemin dolabına göz atmakta fayda var :)
Yoksa da bir sürü kumaş alıp, diktirile diyorum :)



Cat eye gözlük istiyorum arkadaş. Nereye baktıysam bulamadım. Bulduklarım ise uçuk rakamlar istiyorlar.
Bu yavruyu etsy'den buldum.




Yine etsy gezmelerimden bir güzellik...




2 gün önce 7.caddede yeni açılan Mango'ya uğradık. Erkek reyonlarındaki kocaman, evrak çantalarını seviyorum ya :) Kadınlar için yapılanların yanında sade ve daha şık duruyorlar.



Bu ayakkabıya bayıldım! Giydiğimde, bütün işlerimi ışık hızıyla yapabileceğim izlenimi veriyor :D


Hepinize mutlu bir cuma ve rengarenk bir hafta sonu diledim bile ;)



6 yorum:

  1. cat eye gözlüklerden ben de istiyorum,malesef içime sinen bulamadım daha.
    ayakkabıları bayıldım,süpper.
    puantiye her zaman için başımın tacıdır,pek severim :)
    ve erkek reyonlarındaki çantalara da hep gözüm kaymıştır.hoş tarzları var bence,bana uygun bir tarz:)

    YanıtlaSil
  2. Desene aynı durumdayız :) Cat eye gözlük bulursam haber veririm ;)

    YanıtlaSil
  3. Laçin Tenelin satış sayfasında cat eye gözlük görmüştüm hemde kenarı zımbalılardan bi bak istersen canım

    YanıtlaSil
  4. Nadire'cim, satılmış olabilir. Göremedim. Ama çok teşekkür haber verdiğin için :)

    YanıtlaSil
  5. Laçin bu siteden aldığını yazmış http://www.chicnova.com/vintage-cat-eye-sunglasses.html

    Hatta yurtdışından alışverişide http://www.lacintenel.com/2013/04/yurtdsndan-alsveris.html burada anlatmış

    ben daha dün görmüştüm, duruyordu işte linki http://lacheendukkan.blogspot.com/2013/04/cat-eye-gozluk.html

    YanıtlaSil
  6. Off nasıl kaçırmışım ben bu linki! Sağ ol tatlım :)

    YanıtlaSil