4.1.13

Yeni yıl ve yeni kararlar

Yeni bir yıla başladık. Herkese isteklerini getirecek, güzel bir yıl diliyorum.




Maalesef ben yine hastayım... Artık alıştım ya :) Evet, salı akşamdan bu yana, yeni yeni kendime geliyorum. İlaç alıyorum eveeeet ama yan ürünleri de alıyorum :)



3 ocak itibariyle 21 günlük bir küre başladım. Bu aslında uzunca zamandır yapmayı istediğim ama bir türlü başlayamadığım bir kürdü.


Çok fazla hayvansal gıda aldığımı biliyorum. Yeni bir durum değil. Çocukluğumdan bu yana böyle. Aslında kendimi bildim bileli sebze ve eti dengeli yemeye çalışıyorum. Yine de et çok yiyorum :))

21 gün boyunca hayvansal protein almayacağım. Sadece balık yiyeceğim.
Bir nevi 21 günlük Vegan oldum diyebilirim :)))


Alkol yok ama alkol şişesinde su içerim :P

* Peynir, süt, yoğurt, yumurta yok.
* Çay, kahve, kutu meyve suyu, asitli içecekler ve alkol yok.
* 3 lt su içiyoruz.
* Günlük ekmek ve en ağır yemeğimizi 11:00-16:00 saatleri arasında tüketiyoruz.
* Gün batımından sonra sadece sebze ya da mercimek çorbası içiyoruz.
* Suyu yemeklerden yarım saat önce içiyoruz. Yemekle su içmek yok. Yemekten 1 saat sonra su içmeye tekrar başlıyoruz.

10 altın kuralı Gül Kaynak'ın internet sitesinden ulaşabilirsiniz.



Dün sabah biraz şaşaladım :) E peynirsiz kahvaltım olmamış, yaş olmuş 32 :)) Domates, zeytin, maydanoza dayandım :)



Bu sabah buğday haşladım düdüklüde. Ama Serhat'a kahvaltı hazırlayınca oturup onunla kahvaltımı yapıyorum. E durum böyle olunca, buğday aşım sonraya kaldı.



Sabah çaysız yapamam diyen biriyimdir. Kahvaltıda çay yoksa ne içeceğiz diyenlere tarçın çayı diyorum. İçiliyormuş arkadaş :)))




Bir yandan 3 gündür hasta olup, işlerle ilgilenemedim. Yapılması gereken beni bekleyen zilyon tane iş var. Bunlardan biri yepyeni bir iş :) Hazırlık aşamasını geçen ay atlattık. İnşallah Mart ayının ilk haftası ortaya çıkmış olacak. O zaman hepinizle paylaşacağım :) Şimdilik sürpriiiiizz 




O zaman güzel bir cuma olsun, herkes çok eğlensin ;)







5 yorum:

  1. Geçmiş olsun tatlım dikkat et kendine sigarayı bırakmana çok sevindim inşallah bir daha içmezsin ♥ işlerinde kolaylıklar, kürünü uygulaman için de sabır diliyorum sonuçlarını da yaz mutlaka :) öperim.

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol Yeşim'cim, detayları fırsat buldukça yazıcam. Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun ayça'm.. güzel günler seninle olsun.. bütün dileklerin kabul olsun..

    YanıtlaSil
  4. Canım Nilgünüm, bol, bereketli, sağlıklı, umutlu, güzel bir yıl olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  5. Ölürüm ben varya?! İnsan deneyince anlıyor ancak ne kadar çok hayvansal gıda tükettiğini.

    YanıtlaSil