5.9.12

Neler Yaptım: Bir süredir

Yine bir süredir kayıplara karıştım, farkındayım :)

İşler hayli yoğun. Bir yandan çekimlere koşturuyoruz. Bir yandan çekilenler ofiste elden geçirilip, albüm tasarımları yapılıyor. Bir yandan ilerleyen tarihler için telefon ve e-mail trafiği ve yüz-yüze görüşmeler devam ediyor.

Çok yoğun çalışmamıza rağmen her çiftin çekimlerinin farklı olması ve sonraki aşamada albüm tasarımının öncekilere benzememesi benim için çok önemli.

Bayramdan bu yana şehir dışı çekimlerimiz çoktu. Özellikle geçen hafta Düğün Hikayesi için gittiğimiz Kapadokya'da 1 gün daha kalıp, GoPro'nun test çekimlerini yaptık. İnanılmaz keyifliydi!

(Kapadokya yolunda, sabah uyanamamış fasülye ve ben) :)

Kapadokya'ya bu kez Hacı Bektaş üzerinden gittik. Benim Hacı Bektaş'a ilk gidişimdi. Çok üzülerek söylüyorum ki ilçe bakımsızlıktan ve çarpık yapılaşmadan korkunç görünüyor...


(Hacı Bektaş)




(Hacı Bektaş sokak arası)




(Hacı Bektaş)

Bu hafta bilgisayar başında fotoğraf işleme (fotoşok) :) ve müşteri görüşmeleri ile geçiyor. Çok şükür 2 albüm tasarımını baskıya yolladım.


(Düğün Hikayesi çekimi, OrtaHisar)


A aaa bi de gözlüklendim... Bu kadar çalışmaya artık gözlerim isyan bayraklarını çekti :))



Kızıl Vadi ve civarından bir kaç fotoğraf...


Vadinin girişi badem dolu :)

(Arabanın camından)

(Arabanın camından)

(Göreme'de balonların havalandığı alanın hemen arkası)

(Göreme'de balonların havalandığı alanın hemen arkası)

ve 

GoPro ile de fotoğraf çekilir dedik :))

(Pancarlık Vadisi)

(Tuz Gölü)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder