10.7.12

Neler Yaptım: Yeni Ojelerim ve Yaramazlar

Bu sabah evde sporumu yapmak için saat 07:15de uyandım. 


Banyoya yöneldim ki kedoşların kumu fena kokuyordu. (Yazın daha titiz davranmak gerekiyor. Sıcaktan çok kötü kokular yayılabiiyor kum kabından)


Neyse yüzümü bile yıkamadan yeni kumu ve çöp torbasını kapıp geldim. Tabii yeni gözüm açılıyor... Koridordaki kilimin kenarı katlanmıştı düzelttim ki ne göreyim!!! Kum kabı yerine kilime itinayla mıçılıp, üstü de kilimin kenarı ile kapatılmış!!! Tabii ki tek şüpheli Cipsi -ki suçlu olduğunu kaçmasından anlayabilirsiniz-...


Sinirim zıplamış bir halde önce kilimi hallettim sonra da kumu. Sonra da sabahın köründe o sinirle bütün banyoyu duvarlarına kadar sildim :))) 


*Kumlarını yazın hafta da bir,kışın ise 10 günde bir değiştiriyorum. Bizim evi bilen bilir kedi kokmaz... 


Üstüne bir de yatağın ayağına parmağımı çarptım mı :) Kötü bir başlangıçtı kısacası.


*


Öğlen bir müşteri görüşmem vardı. Görüşme saatine kadar fotoğraf işledim - ki hala devam ediyorum.bu yazı kısa bir mola :)  






Bir de kendime ödül verip ojelerimi yeniledim  




Günün zibidisi Cipsi ise tüm yalakalığı ile kendi tarzında affettirme yöntemini kullanıyor. Buyrunuz benim koltukta yalanıyor :)))




Öbür zibidi Arap ise tam bir şımarıklık abidesi son bir haftadır. Ağlayarak her istediğini yaptıran çocuklar gibi. Sürekli ağlayarak günde 1500 posta banyo yapmak istiyor. Ahhh ahhh :))








Akşam için ne yesek derdindeyim şu anda. Serhat'ın yarın yüksek lisans sınavı var. Şu an iş yerinde bile ders çalışıyor. Ya dışarıdan söylenecek ya da dışarıda yenecek. Bakalım :)


Öpüldünüz insanlar, görüşürüz  

4 yorum:

  1. Cipsi insaflı davranmış, Minnoş kumunu pis bulduğunda içinde ben uyurken yatağıma çiş yapmıştı, hem de biriktirip:))

    YanıtlaSil
  2. eğri geminin doğru seferi olurmuş şekerim boşver bazen aksaklıklar yaşarız sonra gün bitmeden unutur gideriz :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kediler bir alemler vallahi. Bizimkiler de öyle bir yaramazlık yaptılar mı hemen süt dökmüş kedi maskesine gizlenip binbir sevimlilikle gönlümü almaya çalışırlardı. Kum temiz olduğunda hiç bir şey olmazdı ama kediler gerçekten titizler ya öyle pis hayvanlar değiller kimilerinin düşündüğü gibi. O kum yaz vakti azıcık kirlensin koksun birimkiler mız mız yaparlar değişsin ister tuvaletlerini tutarlardı. Sabah sabah öyle sürprizler ahh ahh bilmem mi insan sinir olur:)Ojelerin de pek güzel. Ben de bugün yeşil ojeliyim:)zuzaylı gibiyim:)Serhat'a sınavında bol şans ve başarı diliyorum. Ben inanıyorum ki süper olacak:):)Mutlu günler şekerim sana. Kendi blogumda da yorumuna yanıtım da yazdım ama yine yazayım blogdaki bu yeni konsepte bayıldım ahh tam bize göre:) Güle güle kullan..Mucks:)

    YanıtlaSil
  4. Lale inanmıyorum :))

    Nilgünüm aynen öyle, bazen böyle aksaklıklar olabiliyor işte. Akşam olunca herşey uçup gidiyor :)

    Tuğbaaa zuzummm kocaman sarılıyorum sana.

    YanıtlaSil