6.7.12

Fotoğraf haricinde

Dün öğlene kadar hızla fotoğraf düzenledim. Öğlen Serhat geliyor eve, yemeğe :) Yemekti, sohbetti derken saat 14'de o gitti. Sonra Duygu uğradı. Bana bi sürü şey almış yine deli :) Onların da fotoğrafını çeker yarın eklerim.

Akşam üstüne kadar yine fotoğraf işlemeye devam derken pilim bitti. Yatak odasındaki boncuk kavanozlarını alıp, tv odasına geçtim. Uyduruk ama kullanabileceğim şeyler çıktı ortaya :) Bir broş, bir küpe, bir kolye ve bileklik. Buraya küpe ve broşu ekliyorum. Pembe kaplı defteri ise uzun bir süre önce yapmıştım (Serhat askerdeyken)


Soldaki mavili eski bir kolye ucuydu. Çok ıncık cıncık bir kolyeydi. Kolyeyi bozup boncuklarını ayıralı hayli oldu. Ucundaki halkayı kesip, arkasına silikonla iğne yapıştırdım.

Sağda gördüğünüz ise annem görürse beni öldürebileceği bir şey :))) Çeyizime koyduğu sehpa dantelleri. O kadar söyledim ben dantel, örtü sermem diye. Dinlemediler :) Ve sonuç şu anda bana yelek olmak için kalan parçalarının dikilmesini bekliyor :) Sonra da ya renkli ya da eskitme tarzında boyayacağım. Bakalım henüz karar vermedim :)



Ve elbette günün kedileri. Bugün sabahtan bu yana anlata anlata bitiremediler :)



Birazdan Serhat kapıyı çalar :) Herkese güzel bir akşam diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder