6.7.12

Evde spor 1 :)

Günaydıııın :)

Dün anne kaz'ın paylaştığı bir resmi görüp, evet zamanı geldi de geçiyor dedim.

Biliyorsunuz çekimlerden dolayı ya sürekli ayakta kalıyorum ya da fotoğraf işleri için sürekli bilgisayar başındayım. Kilo almıyorum ama bir gevşeme,yayılma ve hatta göbeklenme durumu söz konusu ki bu beni deli ediyor.

Vakit bulabilseydim bu yaz başı yüzmeye kesin başlıyorduk aşkımla. Çünkü yüzme benim için kurtarıcı. Hem de inanılmaz rahatlatıcı. Bir yengeç insanı olarak suda yaşayabilirim :) Ama nerdeee... Sabah yürüyüş yapalım diyorum ama o kadar yorgun oluyoruz ki 1 saat erken kalkamıyoruz.

E malumunuz 2 tane nur topu gibi de bel fıtığım var. O yüzden her sporu dilediğimce yapamıyorum. O yüzden bu görseldeki hareketler evden çıkmama gerek kalmadan spor yapmamı sağlıyor.

Hepsini yapamadığımı itiraf etmeliyim. Çünkü belimi zorlayacak fiziksel aktiviteler, belimin tamamen tutulması ve kilitlenmesi ile sonuçlanabiliyor. O yüzden yavaş yavaş ve bana uygun olanları yapıyorum.

Buyrunuz, hadi sabahları beraber yapalım :)




4 yorum:

  1. Uzun zamandır hep yapmayı istediğim birşey.. Denemeye başlıycam :)

    www.minikyengec.com bende beklerim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harika! Hadi bakalım beni yalnız bırakmayın :)

    YanıtlaSil
  3. o rakamlar neyi ifade ediyor ? 100 saniye mi 100 kez mi ? 100 kez ise utanmadan 90 'lıymışcasınaaa oldu gözlerim doldu demek istiyorum !

    YanıtlaSil
  4. ee evet kaç kere yapılması gerektiğini :)))

    YanıtlaSil