25.5.12

İyi hafta sonları ♥


Düğün Hikayesi® çekimleri son sürat devam ediyor. Üstteki albüm sayfasını paylaşmadan edemedim. Çınar ve Serdar çok sevimli bir çiftti. Haliyle çok da keyifli bir çekim oldu :)

Tabii çekimler devam ederken, bir yandan da albüm tasarımları inanılmaz vaktimi alıyor. Hala kendimden başka kimseye albüm tasarımı konusunda güvenmediğim için bütün bu işle ben ilgileniyorum. E haliyle canım çıkıyor :)) Çarşamba sabahtan albüm yapmaya başladım. Bittiğinde Perşembe öğlen 12.30'du... 

Uykusuzluk ve yorgunluktan ölmüş haldeyken bir de albümcünün intraneti çalışmaması tuz biber ekti :) Serhat'a usb belleği verip, baskı merkezine gönderdim...

Perşembeleri müşteri görüşme günü ilan ettiğim için de gün içerisinde görüşmelerim vardı. 2-3 saat ancak uyuyp, görüşmelere devam ettim...

Tam bitti derken Serhat hadi yürüyelim biraz dedi. Yorgunum ama yürümek, hava almak iyi gelebilir diye düşündüm.
Dönüşte 7. cd deki Burger King'den dondurma aldık. Dondurma aldığımız Burger King çalışanı "fotoğraf blogunuz mu var sizin" demesiyle o uykulu halimdem biraz olsun sıyrıldım. Ama adını sormayı unutmuşum. Beni okuyorsan lütfen kusuruma bakma sevgili okur. Uykusuz ve yorgun olmama ver :) Umarım tekrar görüşürüz.

 Sevgili asistanım (küçük olan) Duygu bitirme projesi için debelendiği için bir kaç haftadır gelmiyor. Hayırlısıyla şu okulu bitirse de cümleten bir oh çeksek :) 40 gün 40 gece kutlama yapıcam çocuğum için :))

Şimdilik durum budur gençler. Yarın tekrar koşturmacalı çekimler var. 

Öperim sizi, iyi hafta sonları.

2 yorum: