27.7.11

Çanta Çılgınlığına Buyrun :)






Bu ara bir çanta çılgınlığı kopuyor yine içimde :))) 
Zannetmeyin ki boş vaktim var da kendimi dikişe verdim. Konumuzla alakası yok :D
Çekimler ve albüm tasarımları arasında koştururken, mola verdiğimde dikiş makinasına oturdum. 
Böylece hem rahatlıyorum, hem motive oluyorum hemi de kafamı dağıtıp dönüyorum iş başına :))

Kot pantolon bir zamanlar sevgili kocacığıma aitti. Artık benim omzumda :) 

Ön yüzündeki fotoğraf makinası broş cici kuzu Derya'dan Ordu'da hediye edildi :) 
Kedili broşu Aylin yine gittiği bir yerlerden hediye getirmişti. ( Bizim evde cipsi ve arap haricinde bütün kediler Aylin hediyesidir :))))

Arka cepteki rengarenk broş Leyyam'dan hediye. 

İçinin güzelim astarını da Tuğbam en son Ankara'ya geldiğinde Bursa Kumaş pazarından almıştık. 



Çantanın arka cebinden sarkan minnacık cüzdanı Duyguyla beraber imal ettik :)) 
Üzerine ayrı ayrı iki baskı yaptık. Baykuş ve cupcake çılgınlığı...Çok sevimli. İki tane diktik biri bana biri Duyguyaaa :)


Bu güzelim kedi desenli çantayı da Duygu dikti, benim için sus payı :))) Çok severek kullanıyorum.

Düğün Hikayesi için de bir torba çanta diktim. Henüz deneme aşamasında. Bana kalırsa albüm ve fotoğrafları taşıması için henüz yeterli değil. 
Üzerine transfer baskı yaptım. Şu ütü ile yapışanlardan.
Gelin ve damat çizimi Düğün Hikayesi için Doa'a özel sipariş.
Altta da deneme albüm çantasını görebilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Bayıldımmm kot çantaya..Kaç saplı yapmışsınız onu öyle, değişik olmuş sap meselesi, ama çok hoş kesinlikle :) Astar kumaşı iç açıyor bahar ve yaz, keçe ve kot sonbahar ve kış çağrıştırıyor.Her mevsim kullanırsınız oh ne güzeeel, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Valla Ayçam süpersin yine..Kot çanta bir fenomen oldu artık zaten..Ben de geçenlerden yiğitin bir kotunu kenara ayırdım ama benim dikiş konusundaki tavrımı bilirsin:)yine koydum kenara kış uykusu misali yatıyorlar. Bir makinamın olmaması sebeptir. Duyurulur birilerine! heehee aferim sana hem çok işin var hem de arada attırıveriyorsun iki dikiş:) Hayranım sana ve içindeki o süper enerjiye. Bana biraz enerji yolla sen reiki falan. Olmuyor böyle ben git gide koala yaşamına dönüyorum. Senin burda olman lazım! Gelseneeee:)

    YanıtlaSil
  3. hangisine bakacağımı şaşırdım.hepsi ayrı güzel.ama ben o kedili çantayı çok çok çok kıskandım:)

    YanıtlaSil