2.6.11

Mutluluklar Paylaştıkça Çoğalır ♥

Bir zamanlar “Ful Yaprakları” adında bir çiçek
kız vardı. Saçları tuhaftı. Bir tutamı domates
kırmızısı, perçemleri havuç rengi, kalanlarsa
ahududu şerbeti gibi kızıldı. Pembe gözlükleriyle
dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.
Canını yakanlardan kurtulmayı denedi,
doğrulup toparlandı, gözyaşlarını sildi ve aynaya
baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.
Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze
ve rengarenk olacaktı..."

Ful Yaprakları, uzun zamandır (aralıklar bile versem) çok severek, hayatın içinden renkleri görerek okuduğum bir blog. Pek çoğunuz bu şirin kızı biliyorsunuz :)

Az önce okuduğum yazısını ve mutlu haberini herkesle paylaşmak istedim.
Aslında tanımayanınız varsa bir nevi tavsiye içerir bu yazım :)

Bu ay 1.yılını kutlayan online aktüel dergi AJANDA, Haziran ayında ayın blogu olarak Ful Yaprakları' seçmiş.
Onun adına o kadar mutluyum ki, tebrikler Ful'cüm!

Ve Ajanda bir de ropörtajını yayınlamış, Ful'ün.
Buyrunuz burada Ajanda
Burada da pdf dosyası.




4 yorum:

  1. Teşekkürler Ayçacım :) Sayende öğrenmiş oldum ;)

    YanıtlaSil
  2. Melek aycam

    bu paylasımcı kocaman guzel yuregınle bızımle oldugun ıcın ben de sana cok tsk edıyorum


    Sevgılı Ful un bu basarısından bende cok mutluyum

    YanıtlaSil
  3. Öyküm, o kadar yoğunum ki, zamanla mücadele ediyorum... Dün akşamı kendime okuma akşamı ilan ettim. Ve sağ sütuna eklediğim 3 kişiyi sayfalarca okudum. İyi ki varsınız ve gerçekten iyi ki hayatımdasınız.

    Öpüyorum çok canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim ya ne kadar tatlısın ne kadar iyisin :)))
    çok teşekkür ediyorum sana, yazamadım bir türlü teşekkür için ama artık mutlu sona ulaştık çok şükür.
    bu son yepyeni bir başllangıç bizim için.
    siz dostlarla her şey güzel ve keyifli.
    iyi ki tanıdım seni.
    sevgilerimle,

    ful.

    YanıtlaSil