19.5.11

Google Amca iyileşmiş mi???

Yazacak o kadar çok şey birikti ki... Ama bu da kaybolur diye korkup, google amcayla pazarlığa mı girişsem diye düşünmeye başladım :))

Çekimler son hız devam... Hayat son hız devam... İlgilenenlere duyurulur muhteşem bir radyo keşfettim, harika bir arkadaşım sayesinde: Absolute Radio

Çok hevesli, çok hızlı öğrenen, süper bir öğrencim var :) Kaymaklı Kadayıfım. Uzun zamandır beklediğim üzere, çocuk ve yeni doğan fotoğrafları çekmeye başladı, Sinem. Bu arada benim çocuk çekimlerimde de asistanım olarak itirazsız yanımda :) Bugün bir günü birlikte bilgisayar başında geçirdik. Albüm tasarımı nasıl yapılırdı dersimiz :)

Sinem'in internet sitesi ve yeni bloguna bu linklerden ulaşıp, bir göz atabilirsiniz:

*


Yeni fotoğraflarla gözümüz gönlümüz doysun ;)








*

Devamı yarın Facebook'ta :)

*








1 yorum:

  1. Böyle hocaya can kurban can, önce çekime götürdü tüm gün eğitti, sonra kısırla kekle çayla kahveyle evinde sabah sekiz buçuk akşam yedi buçuk hiç şikayet etmeden albüm tasarımı anlattı. İnsan hiç mi yorulmaz kardeşim, tam nüfusa geçecektim evin Bey'i de gelivermişti ki, benim kaymak kadayıf ve melaike kocayı hatırlayıp eve döndüm. Seni tanıdığım için, hayatımda olduğun için, bana kattıkların için, bilgi cömerti olduğun için çok ama çok mutluyum, seni seviyorum ÖRTMENİM. Sonsuza dek asistanın olarak kalabilir miyim acaba? :))))

    YanıtlaSil