26.3.11

Etkinlik ve Benim Yoğunluğum...

Son bir haftadır aslında yine nefessiz bir tempoyla yaşıyorum... Arada elimden geldiğince dahil olduğum EmekSensin Satış Etkinliği tanıtımlarımı yapmaya çalışıyorum. Ama son 2 gündür bitik durumdaydım. Hem iş, hem bitmeyen bir tel-mail trafiği, hem misafir, hem yorgunluk... Ne kendime bakabildim, ne başka bir şeye bu nedenle tanıtımın 4 ve 5. günündeki arkadaşlardan çok özür diliyorum...

Bugün yine çok işim var ve dışarıda olacağım. Ama dışarı çıkmadan son 3 günün topluca dükkan tanıtımlarını bu yazımda yapmak istiyorum. Zaten yine yan tarafta günlük olarak etkinlik dükkanlarını bulabileceksiniz.

1. Iklimpazar Iklimnas 
2. Berna Inak
3. Mahperi Tasarım
4. Beyaz Kkelebek



 ----------@-----------






1. Pelin Kırşehir Eker
2. Tiryaki Hobi

3. Arsem Butix 
4. Betül Demirkol



  -----------@------------








Şimdi fotoğraf düzenlemece, sonra da sokak işleri oyyy anam oyyy :) 
Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum, öpüldünüz şekerler ;)

2 yorum: