26.10.10

Yeni Fotoğraflarım ve Dinleniyorum











Ayça'nın yeni ürün fotoğraflarını geçen hafta cuma günü çektim. Çekimler için yeni ürünler gelmeye devam edecek önümüzdeki günlerde. Fotoğraflarımın ve ürünlerin devamı için Ayça'nın dükkanına göz atmanızı öneririm: http://www.etsy.com/shop/ayca

Hafta sonu Amerika'da yaşayan bir Türk etsy satıcısının da ürün fotoğraflarını çektim. Onları da gün içinde ekleyeceğim. Beni izleyin anacııımmm :)))

¤´¨)
¸.•´ ¸.•*´¨)¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•`¤~♥

Bu arada tatilde neler mi yapıyorum :) Bütün gün film izleyip, örgü örüyorum :))) Aşkom'a ördüğüm atkı bitti. Şimdi kendime artmış iplerimden bir şala başlıyorum. Pek düşündüğünüz gibi bir şal olmayacak. Bitince hemen paylaşırım :D

Öpüyorum hepinizi

5 yorum:

  1. Dinlenirken bile çalışan kadın!

    YanıtlaSil
  2. Ayçaaa,dinlendikçe üslübun daha neşeli ve enerjik oluyor farkında mısın ;)

    YanıtlaSil
  3. pek ciciler Ayçam,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Becerikli olmak bööle bişi olmalı:)
    İyi dinlenmeler

    YanıtlaSil
  5. @Haydins: Buyrun beniiimm :))

    @Aslı: Özüme dönüyorum Aslı'cım :D

    @Nalan: Canım ablam teşekkürler, iyi yolculuklar sana da...

    @Boncukçu: Yok be anacım beceriklilik değil de tez canlılık galiba bu benim ki :D

    YanıtlaSil