21.9.10

Yeni Oyuncaklarım Sizin de Olabilir


Neredeyse 4-5 aydır sokağa çıkarken yanımıza mutlaka oyuncak kamera alıyoruz. Hem hafif, hem eğlenceli, hem de filme geri döndük sayılabilir. Hatta çoğu Düğün Hikayesi çekimine de farklılık katmak için oyuncak kameramızı götürüyoruz :))

En eğlenceli yanı ise 3 ve 4 lensi kameralar bunlar ve hareketi çekiyorum :D

Burada ilk lomo hatıramı görebilirsiniz :D

Siz birbirinden farklı, başkalarından farklı toy cameranız olsun isterseniz, lütfen bana mail atın; aycanindukkani@gmail.com



Bu yazıya 21. yorumu bırakan kişiye de hediye toy kamerasını göndereceğim :)

Yorumları da, 21. yorum gelene kadar yayınlamayacağım :D

*ADSIZ
yorumları da yayınlamayacağım, lütfen ad-soyad bırakın arkadaşlar, çok teşekkür ederim ;)


10 Altın Lomografi Kuralı

1. Kameranızı gittiğiniz her yere götürün. Nerede ne ile karşılacağınızı asla bilemezsiniz.

2. Kameranızı günün her saati kullanın, gündüz ve gece. Çünkü her anın ayrı bir hissi var.

3. Kameranız hayatınızın akışını engellememeli; onun bir parçası olmalı. Tıpkı yemek, içmek, konuşmak, yürümek, düşünmek gibi...

4. Kameranızı farklı açılarda tutun. Deklanşöre basarken, ne çektiğinizi görmek zorunda değilsiniz.

5. Kameranız elinizdeyken, yakınlaşmaktan korkmayın. İçinizde fotoğraf çekme arzusu oluşturan nesne ya da kişiyi mümkün olduğunca yakın markaja alın.

6. Düşünmeyin! Kameranızı alın, dışarı çıkın ve önünüze geleni çekin.

7. Hızlı olun! Saniyenin onda biri bile önemli. Ayarlarla vakit kaybetmeyin.

8. Film üzerine ne kaydettiğinizi önceden bilmek zorunda değilsiniz. Rastlantılara izin verin. Hayatın keyfini çıkartmaya bakın.

9. Sonradan da... “Aaa! O ne? Bunu ne zaman çekmişim? Nerde çekmişim?” Beyninizi bu tür sorularla meşgul etmeyin.

10. Kuralları kafanıza takmayın. 10 Altın Kural’ı unutun. Canınız ne istiyorsa, onu yapın.

26 yorum:

  1. Ne kadar sevimli şeyler bunlar böyle:)) Tam eğlencelik!!! Bu arada iyileştin mi sen, nasıl oldun???

    YanıtlaSil
  2. Hocam Geliyorum , açılın diyorum , başkada bir şey demiyorum , bir de diyorum ki son olarak hızlı giden at diyorum , bu kadardı bitti.

    Oktay

    YanıtlaSil
  3. Ayın 21'i bugünken ve bugün doğmuşken sende 21.yoruma hediye vereceksen bu bir işaret olmalı :)

    YanıtlaSil
  4. ahanda ben çok isterim :))

    YanıtlaSil
  5. Ay ne guzelmis :) Lomografi benimde inanilmaz ilgimi cekiyor ama daha normal fotograf olayini cozmus degilim ki ona gecis yapayim :D

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel makineler bunlar değil mi? Bir şansım var mıdır acaba? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ben de yeni keşfettim bu güzel oyuncakları hatta fisheye lensli olanı bile var

    YanıtlaSil
  8. Bugün küçük oğlumu ilk defa okulda bırakıp eve geldim daha işleri yapadan bilgisayarın başına oturdum senin yazın karşıma çıktı kısmet belki banadır :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. 10 altın lomografi kuralı :) Bazen fotoğrafçılık yorduğunda inanılmaz bir dinlenme aracı. Bu arada 21. yorum olursam hakkımı 22'ye devrediyorum hehe :)))

    YanıtlaSil
  10. güzel bir gün dilerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ben çoook istiyorum.21.olabilir miyim ki acep?

    YanıtlaSil
  12. adımı yazmadığım için tekrar yorumumu yazıyorum. İnşallah 21. kişi ben olurum. Umarım geç kalmamışımdır.

    Şeyda Ergenekon

    YanıtlaSil
  13. Kendi kendine fotograf çekmeye çalışan, her gördüğü fotografı nasıl çekmişler diye düşünüp heyecanlanan biri olarak benim olmalı bu minik şeyyyyy ! Hem kızımın eline de çok yakışır:) Heyecanladım şimdi,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çok merak içinde kaldım,nedir bu kamera,nasıl çalışır diye?

    YanıtlaSil
  15. selams .. bende hi şans yoktur ama gene de deneyeyim diye yazıyorum :D ayrıntılı sorularımı mailinize yazacağım buda ilk yorumum hadi hayırlısı :D

    YanıtlaSil
  16. bunlar benim ayakkabılarıma benziyo öyle olabilirmi acaba:)

    YanıtlaSil
  17. ben de bundan istiyoruuuuuuum.çok sevimli.fotoğrafa yeni başlamış biri olarak bi tane bundanım olsa hiç fena olmaz:)

    YanıtlaSil
  18. ee ben şimdi geldim !! acaba kaçıncı oldummm!! ay çok heyecanlııııııı !!!!!

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Ayçaçcım, böyle bir kameram olsun isterim ben de, bilirsin biz karı-koca fotocuyuz :D İstiyorum canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Kaçıncı yorumum bilemiyorum ama sadece çok keyif aldığım bir post olduğunu belirtmek istiyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Aylin Ünlü kocaman tebrikler!!! :))) 21 sensin şekercim :D

    YanıtlaSil
  22. Ayça, Aylin'İn bloguna baktım da bu aralar en çok onun fotoğraflayacak güzel ve heyecanlı kareleri vardır zaten herhalde:)) Güle güle kullansın!

    YanıtlaSil
  23. Aslı'cım evet :) Güle güle kullan Aylin :D

    YanıtlaSil
  24. İnanamıyorum!
    Eş'imin mobilya bakmaya gittiği bir akşam,birden karşıma çıkan bir blog ve post.İçeriğinin şirin gelmesiyle atılan bir yorum ve sonuç :) ÇOk ama çok şaşırdığımı ve mutlu olduğumu bilmeni istiyorum Ayça...

    YanıtlaSil