9.8.10

İstanbul, Aşkom, Kuleli ve Arkadaşları



7 Ağustos günü, aşkomun Lise'den arkadaşları ile buluşma günüydü. Mezuniyetlerinin 10. yılında Kuleli Askeri Lisesi, eşler ile birlikte okul içerisinden yapılacak bir etkinliğe izin vermişti. Biz de kaçırmadık ve gittik.
AliOs, bir kaç gün önce görev yeri değişikliği sebebiyle Ankara'ya anne evine dönmüştü. Hayatının en güzel atamalarından birini aldığını düşünüyoruz, biz ailecek :) İzmir'e gidiyor...
Lafı uzatmayayım. AliOs ve biz 6 Ağustos cuma akşam saat 22:00'de Anadolu ekspresindeydik. Ben her zamanki gibi yol psikolojisi ile su koyverdim muhabbete ve yemekli vagonda uyuyakaldım :))))Sabah 7:15'de Haydarpaşadaydık. Sinan ile buluşmaya Çengelköyde Çınaraltı'na koştuk. Biraz börek yiyip, çay içmece :)) (Börek gibi oldum zaten)Saat 10'da başlayan buıluşma kaçta bitti inanın hatırlamıyorum. Ben artık sıkıldım, gidelim deyince yollara düştük :D Ama Kuleli'nin her bir yerini gördüm :D
***

AliOs'u da Taksim'e gider sabahlarız diye kandırıp, annemlere götürdük. Tabii önce Eminönü'nde balık-ekmek yemesek kusur kalırdık :D

***

Akşam evde kurulan bir rakı sofrası ile babam da dehşet keyiflendi. Ben ancak 1 kadeh içebiliyorum bu meredi. Nerde eski hallerim ahhh ahhh :P
***

Öyle pis bir hava varki İstanbul'da vıcık vıcık. Pazar günü teyzemlerinde gelmesi ile büyük bir kahvaltı yaptık. Allah'tan evde klima var demeden kendimi alamıyorum... Akşam üstüne doğru biraz Edirnekapı-Balat-Haliç-Unkapanı- Fatih ve tekrar Edirnekapı turu ile kısa da olsa biraz gezdik. Tabii ki tabana kuvvet :)
***

Akşam aynen Anadolu ekspresi ile saat 22:00'de İstanbul'dan ayrıldık. Bu sabah saat 7,30-8,00 gibi Ankaradaydık. Haydi hayırlısı :))) Öperim hepinizi, fotolar yolda...

2 yorum:

  1. yoruldun ama güzel bir gün olmuş...

    YanıtlaSil
  2. facede gördükten sonra bekledim burdada anlatmanı ayçaaaa yine istanbula gelmişsiniz haberimiz yok :(( neyse bu sefer affettim işiniz varmış .MUck

    YanıtlaSil