16.8.10

Evin yeni prensesi ve Bremen Mızıkacıları :))))

Geçen sene bu çiçek ne ola ki nereden tohumunu buluruz ki diye debelenirken, Deha'cım sağ olsun hemen imdadıma yetişti. Dedesinin Tarsus'taki bahçede olduğunu söylemesi ve tohumları getirmesi bir oldu.
Tabii o tohumlar çokça bekledi, 1 ay önce minnak bir saksı alıp güzelce ekilene kadar. Bu sabah ne göreyim, bakınız benim prenses kızım filizlenmiş, çiçeğini bile açmak üzere. 1 gecede mucize böyle oluyor demek ki :D Allahım nasıl mutlu oldum anlatamaaaaammm :)))

Buyrunuss evimin yeni prensesi


Bunlar da ben temizlik robotunu çalıştırdığımda, çalışma odasına sığınan bizim evin gariban bremen mızıkacıları :)))


Öpüyorum çok, çalışmaya devam ;)

7 yorum:

  1. oy minik prensessss... çok tatlııı.. uzun bir ömür dilerim.. muckk

    YanıtlaSil
  2. yaa Aman Allahımm,bittim o son pozlarına :D
    çok tatlılar ya.

    YanıtlaSil
  3. aha bizde kedi istiyoz eve şöle yavru erkek tosun bişi kısırlaştırılmış dişi de olur ama yavru pek bi makbule geçer :)) çocuklar kedi kedi diye öleceklar darısı bize

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    özellikler diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim
    sevgiler

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ahaha ne kadar da şeker şeyler onlar öyle :)

    YanıtlaSil
  6. ne kadr büyümüşler

    insan çiçeğe bile nasıl seviniyor dimi

    YanıtlaSil